עסקים רבים גדולים וקטנים פועלים רבות בזירות השיווק השונות תוך יצירת מגוון פעולות שיווק ופרסום במטרה לקדם את עסקיהם במסגרת הקהלים השונים בתוכם הם פועלים ואשר מהווים עבורם את נתח השוק המרכזי עליו הם מתבססים מבחינה כלכלית. ישנן אפשרויות שונות וכלי שיווק ופרסום רבים לצורך הפצת מידע ומסרים יעילים אשר הטמעתם בקרב הקהל בצורה מיטבית יוביל להשגת המטרות שנקבעו בהצלחה רבה אחת מן הדרכים היא להשתמש בשירותיו של קריין ישראלי.
על מנת להפוך את אמצעי השיווק השונים ליעילים הרבה יותר וליצור את אפקט ההשפעה הגדול ביותר על הקהל, יש צורך בגיוס קריין ישראלי אשר יוביל את קמפיין הפרסום והשיווק שייצר איש קריאייטיב דיגיטל או אתם ויקריין עבור הקהל את אותו טקסט שיווקי עליו עומלים רבות על מנת שיצור את ההשפעה הגדולה ביותר ויוביל לקידום מכירות, שירות או בבנייה והפקת סרטוני תדמית החברה.
ענף הקריינות הוא נישה מאוד מרכזית בעולם השיווק והפרסום כך שאם נרצה ליצור קמפיין פרסום אשר יופיע באמצעי התקשורת ובפלטפורמות החברתיות המרכזיות כגון: הפקת סרטונים לפייסבוק, נהיה חייבים לעבוד צמוד עם קריין ישראלי אשר ייקח את קמפיין הפרסום והשיווק וימנף אותו קדימה אל עבר המטרות שנקבעו. קריין ישראלי הוא יתרון עצום במיוחד כאשר מדובר בקריינות לפרסומת בעברית וזאת משום שהצופים יותר מתחברים לקריין אשר מדבר בשפת האם שלהם דבר אשר יוצר זהות אתו.

קריין ישראלי – מקצוענות לפני הכול
תחום הקריינות הולך ומתקדם בשנים האחרונות כאשר על מנת ליצור קריינות אשר תקדם את פעולות הפרסום והשיווק העסקי, דרוש קריין ישראלי מקצועי אשר זהו תחום ההתמחות שלו ולא מדובר בקריין חובבן אשר לא רק שלא יטיב עם פרסום העסק אלא יפגע בו ויוביל לנטישת לקוחות דבר שאינו יכול להתרחש.
ישנם כיום קריינים רבים אשר רבים מהם חובבנים ומזיקים למקצוע שכן על מנת להיות קריין ישראלי מקצועי בעל איכויות גבוהות, דרושות יכולות ווקאליות מרשימות, שליטה אבסולוטית בקול ובעיקר להיות מיומן בתחום ולדעת איך לבצע אותו באופן האופטימלי ביותר על מנת לתרום רבות לקמפיין השיווק והפרסום. יש לציין כי העבודה מול קריין ישראלי נעשית בשיתוף פעולה מלא אתו על מנת שיכיר מקרוב את הארגון אותו הוא מקריין, את אופיו ותדמיתו.
תהליך העבודה מול קריין ישראל הינו תהליך מורכב אשר מתבצע בשלבים כאשר בשלב הראשון עובדים על הטקסט, יוצרים וכותבים תסריט מלא הכולל בתוכו את מבנה התסריט והרעיון הכללי אותו מעוניינים להעביר לקהל הרחב ולאחר שהוא מוכן ועבר את כל התיקונים והעריכות, מעבירים אותו לקריין אשר נבחר בצורה מדוקדקת לאחר בחינת המיומנות והניסיון המקצועי שלו ומתחילים להקליט מגוון סקיצות בנוסחים שונים אשר מתוכם לבסוף יבחר הנוסח הסופי שילווה את הקמפיין הפרסומי.

קריינות שנמצאת בכל מקום
קריין ישראל נמצא כיום באוזני כל אחד ואחת מכם בעת צפייה בפרסומות שהוכנו בעת הפקת פרסומות לטלוויזיה, קליפים, ובהכנת סרטונים או אפילו שירים ומכאן חשיבותו הרבה למערכת בה הוא נמצא ופועל בעיקר כאשר מדובר באמצעי תקשורת אשר נעדר בפן הוויזואלי כמו למשל בקריינות פרסומת לרדיו אשר כל כולו של תשדיר הפרסומת נשען על עבודת קריינות וככל שיהיה מדובר בקריין ישראלי אשר יהיה מיומן ובעל ניסיון מקצועי רחב, כך אפילו פרסום באמצעי תקשורת מיושן כמו הרדיו, ישיג את המטרות שלו ויעורר עניין רב והזדהות בקרב המאזינים.