כאשר אנו מציגים את המוצר שלנו לראשונה בפני הקהל לקוחות ומעוניינים להכניס מוצר חדש לשוק אשר רווי במוצרים בעלי אותו עקרון שימוש, אנחנו נהיה חייבים להפיק סרטון מוצר אשר יבדיל את המוצר שלנו משאר המוצרים הדומים לו באותה הקטגוריה.
הפקת סרטוני מוצר תדגיש את היתרונות של המוצר הבלעדי שאתם מעוניינים לפרסם על פני מוצרים אחרים, מתוך מטרה שהלקוחות יעדיפו לרכוש את המוצר שלכם בלבד ומתוך מטרה זו, עליכם לזכור תמיד כי אתם נמצאים בשוק מאוד תחרותי אשר דורש מכם יצירתיות, מחשבה, נועזות, חשיבה מחוץ לקופסא, ביצוע פילוחי שוק, סקרים ועוד מגוון פעולות אשר מטרתן להשאיר אתכם תמיד במודעות של הציבור לאורך זמן.
המטרה הראשונית שלכם בתור בעלי עסקים, היא שהמסר אותו אתם מעוניינים להעביר באמצעות הפקת סרטוני מוצר, ייטמע היטב בקרב הקהל וישפיע על תהליך המרת לקוחות במטרה לגייס כמה שיותר מהם ולהפוך אותם ללקוחות וליצור רווחים מהתהליך.
בכל הנוגע לפרסום מוצרים, ניתן לראות שכיום נמצאים בעיצומו של מהפכה טכנולוגית אשר שינתה את כללי המשחק ומחייבת יכולות הסתגלות מהירות במטרה להישאר במשחק ולא להיגרר מאחורי המתחרים שלך.
אם בעבר כאשר היו מעוניינים לשווק מוצר חדש, היו בדרך כלל מציגים את המוצר באמצעות תמונה וכמה מילים בנוגע למוצר, איכויות שלו והוראות שימוש והפעלה, המצב היום שונה לחלוטין עם ההתפתחות הטכנולוגית אשר שינתה את כללי המשחק והפכה את פעולת פרסום המוצרים ליותר דינמית, מתוחכמת, יצירתית על ידי הפקת וידאו או פעולה אשר גורמת ללקוחות להפנים את המסר שהמפרסם רוצה להעביר ביתר אפקטיביות עד להבאתו לרכישת המוצר תוך פרק זמן קצר מרגע החשיפה אליו.
באמצעות הפקת סרטוני מוצר ניתן להעביר את המסר בדרכים הרבה יותר מהירות ופשוטות להבנה מצד הלקוח אשר מצדו לא מעוניין להתחיל ולקרוא מדריכי שימוש והפעלה של המוצר ותוכן אינפורמטיבי ארוך ומסורבל אלא מעוניין בפשטות ללא כל התאמצות מצדו ואין דבר יותר נוח מאשר לצפות בסרטון אשר יראה לך את המוצר, יסביר לך על היתרונות שלו וכיצד הוא יכול לשנות לך את החיים.
סרטון מוצר הוא לרוב יהיה קצר ולא ארוך על מנת לא לגרום ללקוחות לנטוש באמצע הצפייה ולאבד אותם לטובת המתחרים שלך ולכן על מנת ליצור סרטון מוצר קצר ואיכותי אשר יגרום לקהל לצפות בו מההתחלה ועד הסוף, דרוש צוות מקצועי ואיכותי בעל ניסיון בתחום הפקת סרטוני מוצר שיעשה לכם סדר לאיזו תפנית ויעד הסרטון הולך למשל הפקת סרטונים לפייסבוק האסטרטגיה של הסרטון יכולה להיות שונה מאשר הפקת סרטונים לאינטרנט לגוגל וכיוצא בזה. צוות אשר יבנה עבורך את הסרטון בצורה אופטימלית תוך השתלת מסרים, שימוש באנימציה, עריכה איכותית, תסריט מושך ומעניין והכי חשוב סרטון אשר יניע את הקהל הרחב לפעולה רכישה מהירה ומידית ללא צורך לערוך השוואות עם המתחרים.
על מנת שיהיה אפשרי להעביר בסרטון את המסר בצורה אפקטיבית אשר ירתק את הצופים למסך נדרש לשלב מגוון אלמנטים מאמצעים שונים על מנת הסרטון לא יהיה בנאלי, משעמם ומעייף. לצורך כך, נשלב מוסיקת רקע סוחפת יחד קטעי קריינות המשולבים באנימציה ייחודית יחד עם גרפיקה יצירתית.
בכדי שנוכל להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, נרצה להתאים את הסרטון לקהל היעד שלנו כך שאם מדובר בסרטון על מוצר ספורט כלשהו, סרטון המוצר יהיה מלווה באלמנטים ומוטיבים אשר משרים תחושה ספורטיבית ומופנים אל קהל היעד אשר שייך לעולם הספורט וההתעמלות.
סרטון המוצר צריך להיות ברור וידידותי לצופה כאשר המסר ותיאור המוצר צריך להיות ברור וקליט מכוון שהפקת סרטוני תדמית אמורים להדגיש את יתרונות המוצר, קהל היעד ומאפיינים ייחודיים.