הפקת סרטונים לחברות

בחירת הפקת סרטונים לחברות אישה ועובדת החברה

הצורך של חברות עסקיות בכלי פרסום אפקטיביים הוא גדול. יש עסקים רבים שמציעים מוצרים מצוינים, יעילים ובמחיר טוב, ופשוט לא מצליחים למכור אותם בכמות מספקת בגלל אסטרטגיית שיווק לא נכונה. כאשר המוצר נמצא במרכז, צריך לדעת לתת לו את הבמה בצורה הטובה ביותר, ואחד הפתרונות היותר טובים לכך הוא באמצעות הפקת סרטוני מוצר איכותיים. הפקת סרטונים לחברות וסרטון מוצר יכול להגיע בכמה צורות, כולל סרטון ערוך, סרטון הסברה וסרטון מצויר, ולכל אחת מהאופציות הללו יש את היתרונות והחסרונות שלה.

התהליך של הפקת סרטונים לחברות חייב לכלול חשיבה מאומצת של צוות מיומן ומוכשר, שצריך להביא להתאמה של המוצר לסרטון. כמובן שיש הבדל בין מוצר פיזי לבין שירות כלשהו, וגם לאופי המוצר (או השירות) יש חשיבות גדולה מאוד. כאשר מוכרים חבילות נופש, רוצים להראות את הלוקיישן המדובר ואת מה שיש לו להציע, כך שוויזואליה היא קריטית בתחום הזה. ישנם מוצרים שהם הסיבה לתוצאה סופית מרשימה, כמו כרטיסי מסך למחשבים, ולכן, במקרה הזה, אפשר לוותר על צילום כרטיס המסך עצמו, אלא את המשחק המרשים שהוא מסוגל להריץ. גם צילום אוכל הוא שונה במהות שלו, כמו גם רכבים או מכשירי חשמל. לכל דבר יש את היתרון שלו, והוא זה שצריך להיות בפרונט.

איש מסתכל בפלאפון וצוחק

מסר חד ונכון

הפקת סרטונים לחברות צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע. אסור לבצע קיצורי דרך ולחסוך על שום אלמנט במסגרת התקציב. כל דבר קטן הוא קריטי להצלחה, החל מצוות צילום מוכשר, דרך תסריט, ציוד, שחקנים וכמובן המוצר עצמו. הפקה של סרטון מצליח הוא כזה שאפשר לשים אותו בכל הפלטפורמות, בלי צנזורה, ולקבל תוצאות טובות. איכות ועריכת סרטונים נמדדת כיום בוויראליות שלו וברעש שהוא מייצר. המסר צריך להיות חד ונכון וזה מתחיל בכתיבת התסריט, הסרטון צריך להיות קצר יחסית, עם שוטים ברורים ובלי הרבה רקע, שכן הקהל הוא חסר סבלנות ורוצה לקבל את התוכן שלו בצורה מהירה וחסרת מעצורים.

אנשי מקצוע העוסקים בתחום הפקת סרטונים לחברות יודעים לתת שירות מלא. החל מיצירת גאנט ותסריט והפקת סרטוני תדמית, דרך מציאת שחקנים וקריינים ועד הפקת יום הצילומים עצמו, כאשר מדובר באירוע די מורכב. יש למצוא את הלוקיישן המושלם, למצוא שחקנים מתאימים, ואפילו אם מדובר בתיעוד השימוש במוצר רצוי אף להשתמש ב Video 360. לאחר מכן, מגיע שלב העריכה והתוספות הוויזואליות, כשגם כאן, יש צורך באנשי מקצוע ייעודיים. אם מוסיפים קריין או אנימציה, יש צורך לעבוד באולפן מתאים כדי להגיע לתוצאה המושלמת. לאחר מכן, על העסק לעבוד בצורה נכונה בהפצה של הסרטון, הן ברשתות החברתיות והן במדיות אחרות, וגם כאן, אנשי סושיאל טובים יכולים לעשות את ההבדל.

אישה יושבת ואישה עומדת עם פלאפון

מעיצוב שפה ויזואלית ועד אפטר אפקטס הפקת סרטונים לחברות

ישנה שאלה מפורסמת שנשאלים בעלי עסקים ממפיקי וידאו והיא, איך סרטון יכול לקדם לכם את העסק? יצירת תוכן וידאו מההתחלה ועד הסוף הוא משהו שחשוב להרבה מאוד עסקים, שלא יכולים להתעסק עם התוכן בעצמם, או לעשות אאוטסורסינג לכל נותן שירות בנפרד. בשיווק, הכל מתחיל ונגמר באסטרטגיה נכונה, ואם יש צרוך בסרטון ערוך וממותג למוצרים שלכם, יש צורך מהותי בגיבוש אחד כזה. יש הרבה סוגים של סרטונים, עם עלויות שונות, וכל עסק צריך להבין איפה הגבול שלו. כל עסק, מקטן, דרך בינוני, ועד גדול, יכול ליהנות מסרטון מוצר שמהלל את היתרונות שלו, ולכן, חשוב מאוד לראות כיצד אפשר להשיג את הסרטון האידאלי.

חברות תוכן איכותיות, שמבצעות הפקת סרטונים לחברות, מבצעות אלמנטים נוספים כמו ראיון היכרות, מחקר שוק ומחקר מתחרים, לצד עיצוב שפה ויזואלית, עריכות ואפטר אפקטס. כל האלמנטים הללו נכנסים תחת המטריה של תוכן כולל, והם אלו שהופכים את הסרטון לאיכותי. לסרטונים ויראליים אין חוקים ואין לדעת מה “יתפוס” וישותף בין אלפי אנשים ומה לא, אך כאשר עובדים נכון, עם חברת הפקת סרטונים לאינטרנט עבור חברות הסיכויים להצליח עם סרטון טוב עולה פי כמה. גם אם הסרטון לא הופך ויראלי, הוא עדיין כלי מכירתי טוב שיכול לעבור בין לקוחות פוטנציאליים, לחסוך שאלות ולקרב לקוחות רבים לקניית המוצר.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תסריט לדוגמה

אחת ויחידה היא, זו שבאמצעותה כל עולם התסריטאות עומד על תילו. זו שביכולתה להפוך אנדרלמוסיה לכדי סינרגיה, יצירה ושיתוף. ואילו זו הקטנה גדולה תהיה, היא

קריין ישראלי

עסקים רבים גדולים וקטנים פועלים רבות בזירות השיווק השונות תוך יצירת מגוון פעולות שיווק ופרסום במטרה לקדם את עסקיהם במסגרת הקהלים השונים בתוכם הם פועלים

יצירת סרטון אנימציה

אחד הכלים היעילים ביותר כיום בעולם השיווק הוא יצירת סרטון אנימציה אשר מאפשר העברת מסרים בדרך מעניינת ויצירתית אשר מושכת את הצופים לצפות בסרטון לכל

ליהוק שחקנים

כל תהליך של הפקת וידאו אשר משולב יחד עם תסריט וטקסטים כתובים מחייב ליהוק שחקנים אשר יתרגמו את התסריט לפעולה ולמעשה חלק גדול מעתיד יצירת

סרטון שיווקי מצחיק

אחת הדרכים ליצור מודעות של קהל יעד מוגדר לקיומו של עסק על שלל מוצריו, שירותיו ופעילותו בגזרה, היא באמצעות סרטון שיווקי מצחיק אשר יוצר עניין

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?