פרויקט למימון המונים היא שיטה מאוד מוצלחת אשר צברה תאוצה בשנים האחרונות ומטרתה לסייע ליזמים, עסקים, קבוצות וארגונים לצורך קידום רעיון, פרויקטים, שירות, מוצר מהפכני, טכנולוגיה ייחודית ועוד מגוון רעיונות ייחודיים ובעלי השפעה בחברה. מימון המונים מבוסס על תרומה או השקעה של אנשים פרטיים אשר נחשפו לאותו פרויקט והשתכנעו כי מדובר בפוטנציאל גדול וכי יש להשקיע בו בין אם למטרות רווח ובין אם כתרומה. הדרך תהיה קלה יותר באמצעות הפקת סרטון למימון המונים.
הפקת סרטון למימון המונים – מקצועיות לפני הכל
על מנת ליצור קמפיין למימון המונים אשר יהיה אפקטיבי ויצליח להוביל להשקעה נרחבת אשר תסייע בקידום הפרויקט והוצאתו אל הפועל, דרושה הפקת סרטון למימון המונים שהוא למעשה הכלי היעיל והמשפיע ביותר על הציבור הרחב וככל שיהיה מדובר בהפקת סרטוני תדמית טוב למימון המונים אשר יופק באופן מקצועי ואיכותי יותר כך הוא יוביל למימון המונים גדול יותר ובזמן הקצר ביותר וזאת המטרה של כל גורם אשר פונה למימון המונים. כל אדם, חברה או ארגון אשר מחזיקים ברעיון ומעוניינים לצאת לפרויקט מימון המונים חייבים לנהל אותו ברמה מקצועית גבוהה מאוד על מנת שהוא יצליח ולא ינחל כישלון גורף אשר מצד אחד לא יוביל למימון המיוחל ומצד שני יוריד את ערך הרעיון בקרב הציבור ולכן חייבים לעבוד עם מפיקים המתמחים בהפקת סרטונים לחברות ולגיוס המונים.
מחקרים בדקו ומצאו כי כאשר הפקת הסרטון וכתיבת התסריט בוצעו באופן מקצועי באמצעות מיטב אנשי המקצוע אשר פעלו בשיתוף פעולה איש איש בתחומו והפיקו סרטון למימון המונים ברמה גבוהה ומשכנעת תוך הטמעת מסרים אפקטיביים באמצעות קריינות פרסומת מקצועי, הוא הצליח להוביל לעליה מאסיבית של עשרות אחוזים במימון הפרויקט תוך גיוס משקיעים רבים בפרק זמן קצר מאוד.
מיהו קהל היעד לצורך הפקת הסרטון
הצלחת הפקת סרטון תדמית לצורך מימון המונים תלויה בזיהוי נכון של קהל היעד שלנו אשר יביע עניין במיזם וברעיון שאנו מעוניינים להציג. כאשר נוכל לזהות ולאפיין את קהל היעד שלנו, כך באמצעות הפקת הסרטון שיווקי ונוגע נוכל להתאים כלפיו את המסרים שאנו מעוניינים להעביר בסרטון ולדאוג כי הם ידברו אליהם בשפתם ויצליחו לשכנע אותם להשקיע ברעיון. באמצעות מיקוד בקהל יעד אפקטיבי, אנו למעשה יוצרים סינון בחברה ומתמקדים בפלח אוכלוסייה ספציפי אשר מחזיק באותם רעיונות באמצעות איש קריאייטיב דיגיטל המתמחה בבניית אסטרטגיות ופילוח לפי קהל מדויק, דעות ואמונות כמו שלנו ובאמצעות סרטון מושקע, אשר יעשה בצורה מקצועית, יצירתית, מחושבת ומבוקרת, נוכל לגייס את אותו קהל יעד לצורך מימון המונים תוך פרק זמן קצר ואף לעבור את יעד המימון שהצבנו לעצמנו בעשרות אחוזים.
שלבים לצורך הפקת הסרטון
על מנת ליצור סרטון למימון המונים אשר ייצור את האפקט הדרוש ויוביל להשגת המימון הדרוש על מנת להוציא את התוכנית אל הפועל, חייבים לעבוד בהתאם לשלבים הבאים:
גיבוש רעיון – בשלב הראשון, נצטרך לגבש את הפרויקט או המיזם ולערוך בדיקות מקיפות על מנת להעריך את ערכו ואת הייחודיות שלו. שלב זה קריטי מאוד והוא נעשה עוד בטרם הוחלט על הפקת סרטון לצורך מימון המונים. ברגע שנבדוק ונראה כי לרעיון שלנו יש ערך רב ולא מדובר באיזשהו גימיק או רעיון לא מבוסס, כך הכדאיות בהשקעה הגדולה בו, תהיה גבוהה יותר ונפנה לגורמי מקצוע אשר יסייעו לנו לקדם את הרעיון וביחד ליצור את הפקת הסרטון למימון שהינו הכלי האפקטיבי ביותר למימון המונים.
בניית אסטרטגיה – בשלב השני לאחר שהחלטנו שהדרך הטובה ביותר למימון הפרויקט היא באמצעות הפקת סרטון, נבנה את האסטרטגיה המתאימה ביותר על מנת להוציא את התוכנית אל הפועל בצורה המתקדמת ביותר. בשלב זה נבחין מיהו קהל היעד שלנו, מהם המסרים בהם נרצה להתמקד ונבליט את הייחודיות ברעיון.
הפקת סרטון למימון המונים – בשלב השלישי נגייס את מיטב אנשי המקצוע אשר יסייעו לנו להפיק סרטון למימון המונים ברמה מקצועית גבוהה באמצעות כתיבת תסריט, צילום, בימוי ועריכה מושקעת ומקדמת לפעולה.