יצירת פרסומות

סרטן שיווקי מצחיק עם איש מצחיק

אחד הכלים היותר חשובים לצורך העלאת מודעות למוצר או שירות אשר מספק עסק בנישה מסוימת בו הוא פועל, הוא באמצעות יצירת פרסומות אשר הופכות ליותר ויותר מרכזיות כך שמשאבים רבים מושקעים לצורך יצירת פרסומות איכותיות אשר יצליחו להעביר את המסרים בצורה הטובה ביותר לעיני הצופים ובכל להגדיל את מאגר הלקוחות בצורה מרשימה אשר יוביל לעלייה בהכנסות ולמודעות בקרב הציבור.

אם בעבר לצורך יצירת פרסומות, חברות היו צריכות להיות מבוססות כלכלית שכן תהליך הפקת פרסומות עם כל המשמעויות הנלוות של פניה אל משרד פרסום שינהל עבורך את כל התהליך ויגייס עבורכם את כל אנשי המקצוע, היה תהליך מאוד יקר אשר דרש השקעת משאבים כלכליים רבים והותיר מאחור עסקים קטנים שלא יכלו להרשות זאת עבורם. כיום, המצב הוא שונה לחלוטין וניתן לראות כי שוק הפרסום נפתח לא רק לעסקים גדולים עם כסף רב אלא גם לעסקים צנועים וקטנים אשר יכולים להרשות לעצמם להפיק פרסומת בעלויות נמוכות. כלומר, עולם הפרסום הפך להיות נגיש לכלל העסקים ובהחלט מדובר בבשורה של ממש לבעלי העסקים.

יצירת פרסומות ועלויות שידור בערוצים המסחריים

כאשר אתם מתכננים להפיק פרסומת אשר תועיל ליחסי הציבור של העסק שלכם ותגדיל משמעותית את קשת הלקוחות שלכם, יש לקחת בחשבון שבנוסף להשקעה לצורך יצירת פרסומות, ישנה השקעה נוספת של רכישת עלויות שידור כלומר, על מנת להציג את הפרסומת בערוצים המסחריים בהם אחוזי הצפייה גבוהים ויובילו לחשיפה גבוהה לפרסומת שלך, יש לשלם סכום כסף משמעותי על מנת שניתן יהיה לשדר את הפרסומת. יש לציין שישנם הבדלים בעלויות השידור ביחס לתוכנית בה הפרסומת תוצג ולרייטינג שלה כך שתוכנית בעלת אחוזי צפייה גבוהים, עלויות שידור הפרסומות יהיו גבוהות גם כן.

כפי שניתן לראות, בכדי ליצור פרסומות יש מכלול של נתונים שיש לקחת אותם בחשבון על מנת לא להיתקל בהפתעות פיננסיות באמצע התהליך אשר יובילו לקריסה כלכלית. יצירת פרסומות ניתן לעשות כיום במחיר יחסית נמוך אך יש לקלל את ההוצאה הכספית יחד עם רכישת עלויות השידור אשר ברוב המקרים יהיו גבוהות בהרבה ממחיר יצירת פרסומות.

שחקן בעת יצירת פרסומות

מקומות לשידור פרסומות בעלויות נמוכות

עסק אשר בוחר לשדר את הפרסומות שלו בערוצים מסחריים מהמובילים בארץ, יצטרך להיפרד מכמה מאות אלפי שקלים לטובת רכישת רצועות שידור בזמן תכניות עם רייטינג גבוה אשר יוביל לחשיפת שיא. בדרך כלל פעולה שכזאת שמורה לחברות בכירות במשק אשר מסוגלות לעמוד בעלויות שידור גבוהות אשר הם חלק מתקציב הפרסום השנתי שלהם. בנוגע לחברות קטנות יותר אשר מעוניינות לשדר את הפרסומות שלהם אך לא מסוגלות לעמוד בעלויות גבוהות בערוצים המסחריים, הפתרון הוא לפנות לכיוון אחר ולשדר את הפרסומת בערוצים דיגיטליים אחרים וברשתות חברתיות ולהפיק סרטונים לפייסבוק או לבצע הפקת סרטונים ליוטיוב וכן לשאר הרשתות החברתיות שם ניתן לקבל חשיפה גבוהה במחירים נמוכים יותר ועדיין להגדיל את מאגר הלקוחות בצורה אפקטיבית ביותר.

הרשתות החברתיות מאפשרות פרסום ממומן אשר מאפשר העלאת פרסומות עם תפוצה רחבה אשר תוביל לכך אחוז מאוד גבוה של גולשים ברשתות החברתיות יחשפו לפרסומות ובכך יגדילו את מאגר הלקוחות. ככל שתהליך יצירת פרסומות יעשה ברמה מקצועית ואיכותית גבוהה תוך העסקת אנשי מקצוע מהתחום כגון איש קריאייטיב דיגיטל וכן איש המבצע קריינות לפרסומות אשר ידאגו לכך שהפרסומת תעביר את המסרים בצורה מעולה ותקדם את הצופים בה לכדי פעולה שתשרת את מטרות העסק.

אנשים צופים בסרטון מצחיק

מה הופך פרסומת למעולה

תהליך יצירת פרסומות הינו תהליך מורכב אשר דורש מחשבה מעמיקה על מטרות הארגון ולאחר מכן יציאה לפעולה והפקת המקצוע באמצעות אנשי מקצוע על מנת לקדם את מטרות הארגון באופן מעשי ולא רק רעיונאי. כדי שפרסומת תיחשב כטובה ותצליח לקדם את מטרות הארגון, היא חייבת להיות שונה ולא משעממת כלומר, היא חייבת להכיל תכנים יצירתיים, מצחיקים, מפתיעים, מעוררי מחשבה ודיון אצל הצופים לדוגמא יצירת סרטון אנימציה או סרטון שיווקי מצחיק. רק כך יהיה אפשר לגרום לקהל לצפות בפרסומת מתחילתה ועד סופה ולספוג את כל המסרים בשלמותם ולמנוע נטישה המונית של הצופים בתחילת הפרסומת דבר אשר יפגע מאוד במטרות החברה ולא יקדם אותם דבר זה נוגע גם בהפקת סרטוני תדמית לעסק אשר יהיה חייב להיות הכי ממוקד ומעניין שיש.

כדי שפרסומת תיחשב לטובה בתחומה, היא צריכה לקלוע גם לקהל היעד וגם לראש שלו כלומר, היא תהיה חייבת להיעשות בצורה מתוחכמת על מנת לעורר את מחשבתם של הצופים ולרתק אותם לצפות בה בשלמותה. פרסומת טובה תהיה צריכה להניע את הקהל לכדי פעולה של ממש ובכך לרתק אותו למסך. כמו כן, שימוש במוזיקה סוחפת ומרגשת, קריינות ישראלית שמניעה לפעולה, שילוב קטעי רגש ובידור סוחף הן אחת מיני שיטות רבות שעוזרות לגרום לצופים לספוג את כל המסרים שהוטמעו בפרסומת ולהפוך אותם לקהל אקטיבי אשר מיד לאחר הצפייה בפרסומת ירכוש את המוצר או השירות מבלי לחשוב פעמיים.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בסרטונים שהכנתי במיוחד עבורך..! https://youtu.be/XlIwasrBkVIhttps://youtu.be/8cgioIWUbr8https://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/6Yg8sloV25shttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?