עריכת סרטונים מתמונות

עריכת סרטונים מתמונות

נהוג לומר שתמונה שווה אלף מילים, ומה בדבר סרטון המורכב כולו מתמונות? בשיטת עריכת סרטונים מתמונות סביר להניח שיחד עם שילובו של פסקול מתאים, יכול ואף נישאר ללא כל מילים. כי אכן כך הדבר, הביטוי השגור 'תמונה שווה אלף מילים' נובע ממנעד הרגשות והתחושות שיש ביכולתה של "תמונה אחת קטנה" להעביר בנו, שכן תמונה יכול ותזכיר לנו חוויה שנגעה בנו, רגע שפגע בנו או אירוע שנטמע בנו. ואכן, כאשר מאחדים את כל הטוב הזה לכדי שרשרת תמונות שמרכיבה סרטון, יש לכך גם היכולת לרגש ולפרוט על מיתרי הלב.

מעבר להיות פלטפורמת הסרטונים מדהימה כל כך, יש לציין גם כמה היא משמעותית בתחום השיווק הדיגיטלי. עולם השיווק הדיגיטלי, שכידוע פרץ לחיינו בייחוד בשנים האחרונות עם התפתחותה של המדיה והבנת הכלל לגבי יכולותיה, מביא עמו על כלל צורותיו שונות את המסר המבקש להתפרסם מול המוצר נשוא הפרסום בדרכים שונות ומשונות, למשל כתיבת תוכן וקופי, קריאייטיב דיגיטל, תמונות מעוצבות, וביניהם כמובן גם יצירת פרסומות, ויצירת סרטונים. יש לציין, כי כאשר מתפרסם סרטון ברשת החברתית, זו האחרונה מאפשרת לו חשיפה גבוהה יותר מאשר היא מאפשרת לתמונה סטטית, ועל כן השימוש בו הוא כה כדאי ונפוץ.

עריכת סרטונים מתמונות

שיווק שיתאים לרשתות החברתיות

מאחר שעולם השיווק הדיגיטלי ער לכך שעולם הרשתות החברתיות משתנה ומתפתח כל הזמן, על בעלי חברות השיווק הללו ללמוד את העולם הזה כל הזמן ובשידור חי. זאת על מנת לספק עבור הלקוח, הוא בית העסק, את השיווק הדיגיטלי הטוב והנכון ביותר עבורו בעת הפקת סרטון שיווקי או פרסום כזה או אחר. לעיתים נצטרך להתאים את הסרטון לרשת החברתית בה נרצה לשווק, כך שלעיתים סרטון שיווקי מצחיק יותר יעבוד בפלטפורמה כזו או אחרת, ולשיווק בפסייסבוק נצרך ממש לבצע הפקת סרטונים לפייסבוק, ולפרסום ביוטיוב נצטרך הפקת סרטון ליוטיוב, ועוד. כמובן, שהאלגוריתם ברשתות החברתיות שאחראי לחשיפה ברשתות החברתיות השתנה והתפתח עם השנים, ועל כן חקרו ונתנו דעתן חברות השיווק הדיגיטלי, והבינו כי סרטונים מגיעים בקלות יתרה יותר להרבה יותר אנשים מאשר תמונות. ולכן, לעיתים נכון ואף כדאי, לעשות שימוש בעריכת סרטונים מתמונות, ולא במצבן הסטטי.

עריכת סרטונים מתמונות רמת הקושי שבפעולה

עריכת סרטונים מתמונות מתאפשרת כיום בקלות יתרה יותר מאשר מפעם, בעיקר בעקבות התפתחות עולם השיווק הדיגיטלי כל כך. נוכל לעשות זאת באמצעות כל מיני פלטפורמות וכלים, שחלקם הגדול אף מצוי ברשת, כמו למשל CANVA, POWTOON או PROMO, או כמובן הדרך הותיקה, הישנה והטובה הלוא הן תוכנות העיצוב והאנימציה הבלתי מעורערות ANIMATIONSHOP תכנת הבת של PHOTOSHOP וכן ILLUSTRATOR מבית Adobe. כמו כן, ישנן גם אפליקציות המותאמות טלפון חכם ואשר מאד קלות לתפעול, כמו Adobe Premiere Clip, PowerDirector, magisto ו-Vova video. המגוון הוא רחב ולנו רק נותר למצוא את הכלי שהכי נוח לנו לעבוד איתו, ולהתחיל לייצר.

על מנת לבצע עריכת סרטונים מתמונות, גם כזו שלא תבייש מעצבים שלמדו את התחום, כיום אין צורך ללמוד יותר מדי או להתחיל ללמוד תוכנה מאפס וכן אין צורך בהכרח בהצטיידות במחשב מתקדם או יקר מדי. כל שאנו צריכים הוא אנרגיה, רצון ומעט זמן פנוי. כיום ניתן לבצע עריכת סרטונים מתמונות הישר מהטלפון הנייד שלנו, ואף בתנוחה של מנוחה וכוס קפה ביד השניה. התוכנות החדשניות מותאמות לעולם הדיגיטלי, והן פשוטות, נעימות וקלות לתפעול, ורק מחכות עבורנו שנבצע באמצעותן עריכת סרטונים מתמונות שאנו אוהבים, וניצור את הסרטון הבא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
סרט לעסק

סרט לעסק קריאיטיבי כשאתם רוצים שיראו את מה שאתם אומרים! סרטים לעסק שפוגעים בול במטרה! גושפנקה! כל עסק, גם אם הוא קטן צריך שיראו אותו.

סרט תדמית

סרט תדמית קריאיטיב כשאתם רוצים שיראו את מה שאתם אומרים! סרטי תדמית שפוגעים בול במטרה! גושפנקה! סרטון תדמית לחברה או עסק הוא חלון הראווה שלכם.

טסטמוניאלס

טסטמוניאלס כשאתם רוצים שיראו את מה שאתם אומרים! סרטונים שפוגעים בול במטרה! גושפנקה! סרטון עדויות או סיפור לקוח הוא דרך טובה מאד לספר על המוצר/שרות

סרט גיוס משקיעים

סרט גיוס משקיעים כשאתם רוצים שיראו את מה שאתם אומרים! סרטי גיוס משקיעים שפוגעים בול במטרה! גושפנקה! אתם רוצים וצריכים להפיק סרט גיוס למשקיעים –

הפקות וידאו

הפקות וידאו קריאיטיב כשאתם רוצים שיראו את מה שאתם אומרים! סרטונים שפוגעים בול במטרה! גושפנקה! וידאו הוא כלי שיווקי מספר אחד היום, זה אתם יודעים

התקשר עכשיו