יוצר תוכן

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או של המבקש לשווק את משלח ידו. כאשר אנו מתפנים להבין מי הוא יוצר תוכן שיתאים לקידום העסק שלנו, שישיג עבורנו את פיתוח העסק שלנו כפי שהחזון שלנו מאותת לנו, ובאופן כללי, מי הוא בכלל, בהגדרה, יוצר תוכן, עלינו לחפש במקומות הכי בסיסיים ביחס לעולם הכתיבה. עלינו לחפש בעולם התוכן, תרתי משמע, של יוצר תוכן ומי שהוא מבפנים, ולא במקומות הגדולים והגבוהים. ובמילים אחרות, הוא לא גדל על העצים.

יוצר תוכן הוא לרוב האדם הזה, שתמיד יודע להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, לשגור את הביטוי השנון הבא בלקסיקון של החבר’ה וזה שתמיד כולם פונים אליו על מנת לנסח פנייה כלשהי, מכתב לעירייה, פוסט נוגע ללב ברשתות החברתיות או כל דבר אחר בכתב על מנת לסגל לעצמנו הצלחה כלשהי. הוא האדם ההוא שאתה סומך על יכולות הכתב שלו בעיניים עצומות ועל היכולות הוורבליות שלו באזניים אטומות.

יוצר תוכן הוא האדם הזה, שבמהלך ילדותו ובגרותו, לא חשב שיוכל להתפרנס מהדבר הזה שהוא הכי אוהב לעשות, הכתיבה, ועם התפתחות העולם החדש, התבדה והבין שליכולות שלו לא רק ישנו מקום, אלא הן נחוצות ודרושות למען התפתחות עולם העסקים והשיווק כפי שאנו מכירים אותו כיום. כל מה שיוצר תוכן צריך זה את מה ומי שהוא מבפנים, ואם הוא כזה, הוא חי את היותו כזה, הוא יודע שהוא כזה בכל רמ”ח איבריו, הוא חי, שואף ונושף את השפה העברית, את הכתיבה ואת היכולת לגעת ולרגש.

יוצר תוכן

יוצר תוכן – מהו כרטיס הכניסה למקצוע

ולא, אין יוצר תוכן צריך בהכרח תארים גדולים או עבודה עם קורות חיים ענפים על מנת להצליח בתחומו ולעשות חיל.
יצירת תוכן שיווקי, למרות מה שנהוג לחשוב כאשר מתבוננים מהצד, היא איננה עניין של מה בכך, היא אומנות בפני עצמה, היא מגוללת בתוכה המון פרמטרים וחלקים אשר מרכיבים את הפאזל ואת השלם. יצירת תוכן אותנטי, נוגע, אשר יגע באדם הנחשף אליו ויגרום לאותו אדם לתגובה, להתרגשות, להזדהות או במקרה המקסימלי, אליו אנו בעיקר מכוונים-הנעה לפעולה, היא רוויית רבדים אשר מרכיבים אותה כאמור, ועל אלו להיכתב כמו שצריך על מנת להשיג את המטרה האידיאלית.

ואכן, בעידננו היום ישנו ביקוש גדול יותר לכתיבת תוכן שיווקי מאשר לעומת עד לפני שנים בודדות. השנים האחרונות, אשר בהן נוצרה התפתחות מסיבית ברשתות החברתיות, בעולם השיווק הדיגיטלי אנשי קריאייטיב דיגיטל בכלל ובעולם כתיבת התוכן בפרט, מהוות אבן דרך עבור כל יוצר תוכן. עולם השיווק הדיגיטלי, כאשר הוא נעשה בצורה המיטבית על ידי מומחה שיודע את העבודה, ביכולתו להזיז הרים וגבעות ולהפוך כל כל עסק, קטן כגדול להצלחה מסחררת, ואין זה משנה מי הוא המותג, מהו המוצר המתפרסם, מי קהל היעד, מהי החשיפה הנוכחית ומהי החשיפה אליה אנו מכוונים. תוכן טוב מושך קהל טוב ממש כמו שהפקת סרטון שיווקי טוב או סרטון שיווקי מצחיק יכולים להביא תוצאות מטורפות כאשר ההפקת וידאו ניעשת באמצעות כתיבת תסריט נכונה, ושמחתו של כל יוצר תוכן היא הידיעה שהצליח במשימתו, הצליח לגעת באחר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואנו ניצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בעוד סרטונים שלנו. https://youtu.be/Dx-SPmX5wKIhttps://youtu.be/WjXQ0N6l3bIhttps://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/_a4Jap0gm4Ehttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

עריכת סרטונים מקצועית

כאשר אנו מדברים על עריכת סרטונים מקצועית אנו מדברים על עבודתם של מקצוענים בתחום. נכון הדבר שכיום ישנן דרכים רבות לשיווק העסק או המוצר נשוא

Call Now Button