סרטון שיווקי מצחיק

אימא ובת רואים סרטון וצוחקות

אחת הדרכים ליצור מודעות של קהל יעד מוגדר לקיומו של עסק על שלל מוצריו, שירותיו ופעילותו בגזרה, היא באמצעות סרטון שיווקי מצחיק אשר יוצר עניין במוחו של הצופה אשר מוביל לריגוש, הנאה, חיבור עם הסרטון וזאת בשונה מסרטון שיווקי רגיל ובנאלי אשר עלול ליצור תחושה של מיצוי ושעמום כבר בתחילת הצפייה ובכך לאבד אחוז מאוד גבוה מהצופים אשר ישפיע על האפקטיביות של הסרטון.

סרטון שיווקי מצחיק עונה על הצרכים של הלקוח לגיוס לקוחות באופן יעיל ומהיר באמצעות אחוזי חשיפה גבוהים מאוד לסרטון. הרעיון הכללי אשר עומד מאחורי סרטון שיווקי מצחיק, הוא שרובנו אוהבים להיחשף לתכנים מצחיקים, סרטי קומדיה, מופעי סטנד אפ, להקשיב לבדיחות ועוד מגוון פעילויות מצחיקות ומרגשות לכן אתם בתור בעלי עסקים ומפרסמים צריכים לנצל את הנתון הטבעי הנ”ל ולרתום אותו לשיווקי יעיל ומאסיבי של העסק ובכך לגייס אחוז גבוה של לקוחות אשר ייהנו מהסרטון, יכנסו לחוויית ההנאה והקומדיה שאתם מעוניינים להעביר באמצעות הסרטון המצחיק ותוך כדי הצפייה הם יקלטו את המסרים שאתם מעוניינים להעביר אך בצורה מצחיקה ומבדחת.

הפקת ריגוש מהצופים כדרך לקידום מטרות

על מנת שסרטון שיווקי מצחיק יקדם את המטרות שלשמו הוא הופק, הוא חייב להיעשות בצורה מקצועית מהתחלתו ועד לסופו ורק כך נוכל להוציא מהצופים את התגובה הרגשית של צחוק, שמחה וריגוש אינסופי אשר יועילו מאוד בקידום מטרות החברה שאחרי הכול זאת הסיבה העיקרית להפקת הסרטון המצחיק.
המטרה היא ליצור סרטון שיווקי מצחיק אשר יקדם את עצמו באמצעות הקהל שנחשף אליו כלומר, אותו צופה אשר התגלגל מצחוק במהלך הצפייה בו, קרוב לוודאי כי יפיץ אותו הלאה למעגל החברים הקרובים, משפחה ועבודה והם יפיצו אותו הלאה ובכך הסרטון יהפוך לוויראלי ותוך פרק זמן קצר אחוז גבוה מהציבור בארץ ייחשף לסרטון, לתכניו ולמסרים ששתלתם בו ולמעשה יהפוך אותו לסרטון ויראלי אשר ישווק את עצמו ויוביל להגדלת מאגר הלקוחות ולשיפור היכולות הכלכליות בחברה.

סרטון אשר מופץ באופן ויראלי ומתקדם, מעורר אצל הצופים בו תגובה מאוד חזקה של רגש וצחוק וכאשר אתם מחליטים על הצעד להפיק סרטון מצחיק, המטרה שלכם שהוא יופק ברמה מקצועית מאוד גבוהה תוך מחשבה יצירתית והומוריסטית ההשקעה חייבת להיעשות ממש כמו בהפקת סרטון תדמית אשר תקלע לחוש ההומור של קהל היעד ותפיק את אותה תגובה חזקה של צחוק אשר בלעדיה הסרטון יאבד מהאפקטיביות שלו ויעלם אי שם במרתפי האינטרנט.

איש מצחיק אוכל המבורגר מוזר

הדרך ליצירת סרטון שיווקי מצחיק

על מנת ליצור סרטון שיווקי מצחיק אשר ידביק את הצופים בו בהומור שלכם ויצור את האפקט הוויראלי הכול כך נחוץ להשגת מטרות החברה באופן יעיל בעל אופק שיווקי וכלכלי, עליכם לעמוד בדגשים הבאים:

חשיבה מקדימה – לפני שאתם ניגשים אל מלאכת הפקת הסרטון לעסק, עליכם לעצור רגע ולחשוב מהם המטרות שאתם מעוניינים להשיג באמצעות הסרטון, מיהו קהל היעד שלכם ומהו הרעיון הכללי שיעמוד בבסיס הסרטון.

הפקת הסרטון – בשלב הזה עליכם להרכיב צוות של אנשי מקצוע אשר יהיו אחראים על הפקת הוידאו צילום הסרטון ושילוב חומרים אשר יתאימו לקו המחשבה של קהל היעד ויהוו טריגר איכותי אשר ישפיע על מנגנון הצחוק שלהם באמצעות איש קריאייטיב דיגיטל תוכלו להיות ממוקדים יותר.

עריכה והפצה – בשלב זה עורכים את הסרטון, מוסיפים קטעי קריינות פרסומת, אלמנטים קוליים, גרפיקה ממוחשת ועוד מגוון שיטות עריכה אשר יהפכו את הסרטון למצחיק ושיווקי. לאחר סיום שלב העריכה הגיע הזמן להפיץ אותו לפלח האוכלוסייה הספציפי שמתאים לעסק שלכם ממש כמו בהפקת סרטון למימון המונים ולקוות כי הוא יקלע לטעם הלקוחות ויהפוך לוויראלי וישכפל את התפוצה שלו באופן טבעי ויוביל להשגת המטרות שנקבעו בהתחלה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
צילום תמונות

אחת הפעולות היותר מורכבות לביצוע ואשר דורשת מקצועיות ויצירתיות גבוהה היא כמובן צילום תמונות. עם התפתחות הסמארטפונים ואיתם המצלמות המשוכללות ומשופעות בטכנולוגיות צילום מתקדמות, עלתה

צילומי אוויר

תחום חדש אשר נכנס אל חזית טכנולוגיית הצילום ומאפשר העברת אינפורמציה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר הוא צילומי אוויר אשר נעשים באמצעות צילומי רחפן מקצועי עליו

צילומי רחפן

עולם הצילום היה מבוסס בשנים האחרונות בעיקר על צילומי סטילס והפקת וידאו אשר באו לידי ביטוי בשימושים שונים בין אם בהפקות אירועים, הפקת סרטוני תדמית,

קריאייטיב פרסומת

המונח קריאייטיב מתייחס ליכולת שלנו כמפרסמים לקדם את המסרים השיווקיים והעסקיים באופן היצירתי והמשכנע ביותר תוך דגש גדול וחשוב על מקוריות בהצגת המסר, על מנת

קריינות בעברית

אחת המטרות שלנו כבעלי עסקים היא להתוות מדיניות עליה החלטנו בתחילת דרכנו וליישם אותה בהצלחה. הדרכים ליישם בצורה מקסימלית את המדיניות העסקית שלנו היא באמצעות

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?