יצירת סרטון אנימציה

ילד מצויר על סקטבור

אחד הכלים היעילים ביותר כיום בעולם השיווק הוא יצירת סרטון אנימציה אשר מאפשר העברת מסרים בדרך מעניינת ויצירתית אשר מושכת את הצופים לצפות בסרטון לכל אורכו ולהיחשף לתכנים המועברים בו אשר יועילו להניע אותו לפעולה בין אם לרכישת שירות, מוצר או הכרה בעסק כהפקת סרטוני תדמית.

כיום האפשרויות לביצוע יצירת סרטון אנימציה וכתיבת התסריט הן מאוד מגוונות וניתן לעשות זאת הן באמצעות חברות המתמקצעות בתחום והן באופן עצמאי אך קחו בחשבון שבהיעדר יכולות טכניות ויצירתיות אמנם תוכלו להפיק סרטון אנימציה אך קרוב לוודאי כי הוא יהיה באיכות ירודה אשר תקשה על העברת המסרים בצורה אפקטיבית ותיצור אנטגוניזם מצד הצופים אשר ישפיע על מידת ההכרה המקצועית שהעסק יקבל.

עולם האנימציה הוא מאוד רחב וכולל בתוכו מגוון אפשרויות לביצוע יצירת סרטון אנימציה סוחף ומשפיע אשר יוביל לקידום מכירות ומודעות הצופים למותג שאתם עומדים מאחוריו ואלה למעשה המטרות המרכזיות שנרצה לקדם באמצעות יצירת סרטון אנימציה אשר ימשוך את הצופים לצפות בו מתחילתו ועד סופו באמצעות האמצעים החזותיים אשר יופיעו בו.

העברה מידית של המסרים

אחד היתרונות של סרטי אנימציה הוא שהם מאוד אפקטיביים בהעברת מסרים באופן מהיר ומאוד קליט. באמצעות יצירת סרטון אנימציה, ניתן להעביר מסרים באופן שייקלט בצורה מרשימה ויעילה בעיני הצופים בסרטון ללא קשר לאורכו. בשונה מסרטונים אחרים, כאן באמצעות שימוש באנימציה ניתן להעביר את המידע והרעיון המרכזי בדרך פשוטה, קלה ומאוד ברורה מבלי לגרום לצופים לחשוב יותר מידי ולנסות לפענח את המסרים שהוטמעו.

אחד הדברים שיותר מושכים את הצופים לאהוב סרטוני אנימציה הוא שהם מזכירים לו את תקופת הילדות בה מבלים חלק מהזמן בצפייה בדמויות מצוירות והכמיהה להחזיר עטרה ליושנה וליהנות מסרטים מצוירים גם בשלב הבגרות. סרטוני אנימציה הם יכולים להיות מאוד ילדותיים, קלילי מחשבה, משוגעים וניתן להיסחף איתם עד קצה גבול הדמיון. באמצעות דמויות מצוירות ניתן למעשה ליצור כל דבר, להעביר מסרים באמצעות דיבוב הדמויות ולהתאים אותם לכל סוג קהל שנרצה מהקטנים ועד לגדולים ומכאן האפקטיביות ביצירת סרטון אנימציה.

בננה מחייכת ללוח

תהליך חסכוני עם תוצאות גדולות

תהליך יצירת סרטון אנימציה הינו תהליך מורכב ויצירתי המשלב אנשי מקצוע בעיקר מתחומי הגרפיקה הממוחשבת ומסתכם בעלות שאינה זולה אך עדיין מדובר בעלות פחותה משמעותית אילו הייתם בוחרים להפיק סרטון וידאו המשלב ימי צילום, ליהוק שחקנים, תאורה ולוגיסטיקה שלמה אשר הייתה מייקרת את תהליך היצירה ודורשת מכם הון עצמי גדול על מנת שאיכות הסרטון תהיה גבוהה. יצירת סרטון אנימציה מאפשרת אופציה של יצירה עצמאית שאינה תלויה באנשי מקצוע וזאת באמצעות תוכנות ייעודיות אך עדיין מצריך מכם מידה מסוימת של יצירתיות, יכולות טכניות והבנה מערכתית על מנת ליצור סרטון ברמה גבוהה.

איש מצויר עם קרשים לצורך הכנת סרטון אנימציה

התאמה בין סרטון האנימציה לפעולות השיווק העסקיות

על מנת ליצור אפקטיביות של סרטון האנימציה בהשגת המטרות העסקיות, ראשית יש להגדיר את קהל היעד על מנת ליצור מיקוד ולא התפשטות של המסרים התקשורתיים לכלל הקהלים אשר אינם מביעים כלל עניין בשירות או במוצר אותו אתם משווקים ולכן חבל לבזבז משאבים היכן שלא תצמח הנעה לפעולה. עליכם להתאים את התכנים באנימציה לקהל היעד שלכם ממש כמו בהפקת סרטון למימון המונים שחייבים לפגוע בקהל היעד על מנת שהסרטון לא יצור שעמום בעיניהם אלא ידבר אליהם בגובה העיניים ושיחזיקו באותו סגנון חיים וערכים.

כלל מאוד חשוב בתהליך יצירת סרטון אנימציה, הוא להגיע אל קהל היעד בכל דרך תקשורתית אפשרית כלומר, לא להתמקד רק בשימוש בפלטפורמה אחת אלא לכסות כמה שיותר אמצעי תקשורת ופלטפורמות חברתיות ובצע הפקת סרטונים לאינסטגרם וכן הפקת סרטונים ליוטיוב על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים בכמה אמצעי תקשורת ואשר נמצאים תחת הגדרת קהל היעד שקבעתם בתחילת התהליך. ככל שנחשוף יותר את הסרטון באמצעים השונים, כך הוא יגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים ובמידה שהסרטון יהיה איכותי וברמה מאוד גבוהה, כך כל מי שיצפה בו יעביר אותו הלאה ויהפוך לוויראלי וימנף את תהליך השיווק העסקי.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
צילום תמונות

אחת הפעולות היותר מורכבות לביצוע ואשר דורשת מקצועיות ויצירתיות גבוהה היא כמובן צילום תמונות. עם התפתחות הסמארטפונים ואיתם המצלמות המשוכללות ומשופעות בטכנולוגיות צילום מתקדמות, עלתה

צילומי אוויר

תחום חדש אשר נכנס אל חזית טכנולוגיית הצילום ומאפשר העברת אינפורמציה בצורה המקצועית והאיכותית ביותר הוא צילומי אוויר אשר נעשים באמצעות צילומי רחפן מקצועי עליו

צילומי רחפן

עולם הצילום היה מבוסס בשנים האחרונות בעיקר על צילומי סטילס והפקת וידאו אשר באו לידי ביטוי בשימושים שונים בין אם בהפקות אירועים, הפקת סרטוני תדמית,

קריאייטיב פרסומת

המונח קריאייטיב מתייחס ליכולת שלנו כמפרסמים לקדם את המסרים השיווקיים והעסקיים באופן היצירתי והמשכנע ביותר תוך דגש גדול וחשוב על מקוריות בהצגת המסר, על מנת

קריינות בעברית

אחת המטרות שלנו כבעלי עסקים היא להתוות מדיניות עליה החלטנו בתחילת דרכנו וליישם אותה בהצלחה. הדרכים ליישם בצורה מקסימלית את המדיניות העסקית שלנו היא באמצעות

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?