הפקת פרסומות לטלוויזיה

הפקת פרסומות לטלוויזיה

בשלהי שנת 2020, כשנדמה שהרשת תפסה את מירב תשומת ליבה של המדיה, ישנה נטייה לזנוח את החלוצה בתחומה, המלכה הבלתי מעורערת של עולם הפרסום. ואולם, היא מצידה, כאן בשביל להישאר, ואם נגיד את האמת, בלעדיה גם המדיה לא באמת קיימת מלכתחילה, וזוהי כמובן, הפקת פרסומות לטלוויזיה.

לאחר יום עבודה אינטנסיבי, הכולל הגנבת שיטוטים ברחבי הרשתות החברתיות, כולנו בסוף היום, מגיעים הביתה, נכנסים למקלחת וזורקים את הטלפון על המיטה על מנת לקבל מנה גדושה של אסקפיזם טלוויזיוני טהור, אשר יוביל אותנו בסיומו של סשן הרביצה על הספה, לזריקת מוטיביציה מספקת לפתיחתו של יום חדש.
הפקת פרסומות לטלוויזיה נכנסה לחיינו אי שם בסוף המאה ה-20, יחד עם הטלוויזיה הצבעונית, ויש לאמר, הכניסה לחיינו אותה צבעוניות בצורה של קריאייטיב דיגיטל מרענן שנטע בנו רגש ואף לעיתים השאיר בנו חותם שנטמע עד היום ומתעופף לו אי-שם ברחבי תת-המודע והזכרון לטווח ארוך.

אמנות הפקת פרסומות לטלוויזיה היא גולת הכותרת של הפרסום, גם כיום, ובייחוד כיום, ב-2020.
בעולם שמלא מדיה בכל פינה אליה נסיט מבטנו, חלוצת התוכן הויזואלי, הטלוויזיה, דורשת יחס מיוחד. בכדי שתוכן טלויזיוני ימשוך את תשומת לבנו ויגאל אותנו מבהייה בטלפון הנייד, עליו להיות יוצא דופן, מרתק, מעניין בצורה בלתי רגילה וכזה אשר יחדור ללבנו ויגרום לנו להתרגש.
בייחוד הדבר כאשר מדובר בתוכן טלויזיוני בדמותה של פרסומת, וזאת לא רק ולו למען משיכת תשומת לבנו רחמנא לצלן, מדילוג על הפרסומת, אלא האנטיתזה לכך, יגרום לנו לדלג הישר על החנות וכמובן שחובה ליישם קריינות לפרסומת.

איש עם כובע וסיר קטן

הפקת פרסומות לטלוויזיה שתעשה את העבודה

הפקה פרסומות לטלוויזיה שיודעת את העבודה תכלול, ראשית, הצגתה של “בעיה”, שיכולה להופיע בסרטון הפרסומת בצורה ברורה או בצורה סמויה. היא יכולה להיות אדם מסוים, התנהגות מסוימת או מצב מסוים. כאב כלשהו אשר בסופו של דבר, יוביל אותנו לפעולה.
אותה “בעיה” תקבל משנה תוקף בסרטון הפרסומת ותהווה את מרכז העלילה. באמצעות כישורי קריאייטיב מדופלמים נוכל להריח את ה”בעיה” כל כך מקרוב, כך שנדמה שאנחנו אף חובקים אותה ממש כאן, כרגע, ישובה לידינו בספה, מפצירה בנו למצוא פתרון.

ואז הוא מגיע, גיבור העלילה, קלארק קנט של הפרסומות, ה”פתרון”; ה”פתרון” מגיע כעוטה גלימה אדומה של “מיידיות”, שהרי אין דחף שמניע לפעולה של רכישה על ידי הפקת וידאו יותר מפתרון מיידי וכמה שיותר מהר, יותר טוב. ה”פתרון”, חברנו, אשר שיביא לסיומו של עידן בעייתי ויפתח בפנינו שער חדש לחיים חדשים ונטולי “בעיה” פרסומת נוראית שישובה ממש כאן, לצדנו בספה. ומיהו אותו “פתרון”?

נכון מאד, המוצר נשוא הפרסום. ברוכים הבאים לחיים החדשים שלך, היא לוחשת באוזנינו.
דרכן של יצירת סרטונים לצורך הפקת פרסומת לטלוויזיה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה של משאל עם, שימוש בידוען כפרזנטור, הצגתו של מומחה בתחום מהשורה הראשונה או כל רעיון יצירתי אחר.
מה שבטוח ומשותף לכל אלו, הפקת פרסומת טלויזיה טובה היא כזו שתהדק את ה”בעיה” וה”פתרון” למשפט אחד, וזאת אף מבלי לשים לב כלל שהיא זו שגרמה לנו לאגד אותם גם יחד במחשבתנו.

צילום והפקת סרטון

פרסומת שחודרת לוורידים

מהי פרסומת שנזכור? מהי חווית צפיה זכירה באמת?
על מנת שמסר יטמע בתודעה, עליו לגעת בנו בצורה כלשהי כך שישאר ממנו זכר. כלומר, פרסומת טובה תעלה בנו רגש כלשהו, תצחיק אותנו, תרגש אותנו או תכעיס אותנו. ברגע שתיגרם פעולה רגשית בגוף ובנפש כתוצאה מהצפייה, המסר יקלט וימנף את הרצון לכדי עשייה.
עשיה יכולה להתבטא בהבעת דעה ברשת, הפצת המסר, או כמובן, רכישת המוצר.
רגש הוא רגש הוא רגש, והוא גורם לעשייה, ומשכך גם לתוצאה. וזוהי, כוונתה של הפקת סרטון לעסק לצורך פרסומת טובה שתעשה את העבודה.

שני בחורים עם ארטיקים

קורט של דיוק

הרגש המוכר הזה, שנוצר בנו וגורם לאותו סרטון פרסומת להיטמע לו אי שם בתת-מודע, הוא תוצאה של קריאייטיב ארוך ועבודה קשה של כתיבת תסריט, אשר נולדו ממחקר מעמיק של חברת ההפקה. כל תחילתו של מסע כזה היא תמיד בראשיתו בהבנת קהל היעד של ה”פתרון”, ממש כמו הפקת סרטון למימון המונים, המוצר נשוא הפרסום. קהל היעד מתאחד עם הבנת המטרה של החברה המפרסמת בשיווקו של המוצר- תכלית היצעו של המוצר ומדוע הוא מלכתחילה נכנס לשוק, וכן נלקחים בחשבון מתחרים והיצעיהם.

לאחר שמאחדים כל זאת לבלילה אחת, דוגמים מעל את הדובדבן שבקצפת- עולם התוכן היצירתי והקריאייטיב, ועונים על שאלת מליון הדולר, כיצד להפוך את הבלילה לעוגה הטעימה ביותר?
על כל זאת אמונה הפקת פרסומות לטלוויזיה, והיא מזלפת את כל אלו לתבנית אחת, שתיצור באופן מושלם את הבבואה הטלויזיונית לאותה בלילה, שתוביל בסופו של דבר, וכדרכו של אוכל מנחם, ללבם של הצופים.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בסרטונים שהכנתי במיוחד עבורך..! https://youtu.be/XlIwasrBkVIhttps://youtu.be/8cgioIWUbr8https://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/6Yg8sloV25shttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?