הפקת פרסומות לטלוויזיה

הפקת פרסומות לטלוויזיה

בשלהי שנת 2020, כשנדמה שהרשת תפסה את מירב תשומת ליבה של המדיה, ישנה נטייה לזנוח את החלוצה בתחומה, המלכה הבלתי מעורערת של עולם הפרסום. ואולם, היא מצידה, כאן בשביל להישאר, ואם נגיד את האמת, בלעדיה גם המדיה לא באמת קיימת מלכתחילה, וזוהי כמובן, הפקת פרסומות לטלוויזיה.

לאחר יום עבודה אינטנסיבי, הכולל הגנבת שיטוטים ברחבי הרשתות החברתיות, כולנו בסוף היום, מגיעים הביתה, נכנסים למקלחת וזורקים את הטלפון על המיטה על מנת לקבל מנה גדושה של אסקפיזם טלוויזיוני טהור, אשר יוביל אותנו בסיומו של סשן הרביצה על הספה, לזריקת מוטיביציה מספקת לפתיחתו של יום חדש.
הפקת פרסומות לטלוויזיה נכנסה לחיינו אי שם בסוף המאה ה-20, יחד עם הטלוויזיה הצבעונית, ויש לאמר, הכניסה לחיינו אותה צבעוניות בצורה של קריאייטיב דיגיטל מרענן שנטע בנו רגש ואף לעיתים השאיר בנו חותם שנטמע עד היום ומתעופף לו אי-שם ברחבי תת-המודע והזכרון לטווח ארוך.

אמנות הפקת פרסומות לטלוויזיה היא גולת הכותרת של הפרסום, גם כיום, ובייחוד כיום, ב-2020.
בעולם שמלא מדיה בכל פינה אליה נסיט מבטנו, חלוצת התוכן הויזואלי, הטלוויזיה, דורשת יחס מיוחד. בכדי שתוכן טלויזיוני ימשוך את תשומת לבנו ויגאל אותנו מבהייה בטלפון הנייד, עליו להיות יוצא דופן, מרתק, מעניין בצורה בלתי רגילה וכזה אשר יחדור ללבנו ויגרום לנו להתרגש.
בייחוד הדבר כאשר מדובר בתוכן טלויזיוני בדמותה של פרסומת, וזאת לא רק ולו למען משיכת תשומת לבנו רחמנא לצלן, מדילוג על הפרסומת, אלא האנטיתזה לכך, יגרום לנו לדלג הישר על החנות וכמובן שחובה ליישם קריינות לפרסומת.

איש עם כובע וסיר קטן

הפקת פרסומות לטלוויזיה שתעשה את העבודה

הפקה פרסומות לטלוויזיה שיודעת את העבודה תכלול, ראשית, הצגתה של “בעיה”, שיכולה להופיע בסרטון הפרסומת בצורה ברורה או בצורה סמויה. היא יכולה להיות אדם מסוים, התנהגות מסוימת או מצב מסוים. כאב כלשהו אשר בסופו של דבר, יוביל אותנו לפעולה.
אותה “בעיה” תקבל משנה תוקף בסרטון הפרסומת ותהווה את מרכז העלילה. באמצעות כישורי קריאייטיב מדופלמים נוכל להריח את ה”בעיה” כל כך מקרוב, כך שנדמה שאנחנו אף חובקים אותה ממש כאן, כרגע, ישובה לידינו בספה, מפצירה בנו למצוא פתרון.

ואז הוא מגיע, גיבור העלילה, קלארק קנט של הפרסומות, ה”פתרון”; ה”פתרון” מגיע כעוטה גלימה אדומה של “מיידיות”, שהרי אין דחף שמניע לפעולה של רכישה על ידי הפקת וידאו יותר מפתרון מיידי וכמה שיותר מהר, יותר טוב. ה”פתרון”, חברנו, אשר שיביא לסיומו של עידן בעייתי ויפתח בפנינו שער חדש לחיים חדשים ונטולי “בעיה” פרסומת נוראית שישובה ממש כאן, לצדנו בספה. ומיהו אותו “פתרון”?

נכון מאד, המוצר נשוא הפרסום. ברוכים הבאים לחיים החדשים שלך, היא לוחשת באוזנינו.
דרכן של יצירת סרטונים לצורך הפקת פרסומת לטלוויזיה יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה של משאל עם, שימוש בידוען כפרזנטור, הצגתו של מומחה בתחום מהשורה הראשונה או כל רעיון יצירתי אחר.
מה שבטוח ומשותף לכל אלו, הפקת פרסומת טלויזיה טובה היא כזו שתהדק את ה”בעיה” וה”פתרון” למשפט אחד, וזאת אף מבלי לשים לב כלל שהיא זו שגרמה לנו לאגד אותם גם יחד במחשבתנו.

צילום והפקת סרטון

פרסומת שחודרת לוורידים

מהי פרסומת שנזכור? מהי חווית צפיה זכירה באמת?
על מנת שמסר יטמע בתודעה, עליו לגעת בנו בצורה כלשהי כך שישאר ממנו זכר. כלומר, פרסומת טובה תעלה בנו רגש כלשהו, תצחיק אותנו, תרגש אותנו או תכעיס אותנו. ברגע שתיגרם פעולה רגשית בגוף ובנפש כתוצאה מהצפייה, המסר יקלט וימנף את הרצון לכדי עשייה.
עשיה יכולה להתבטא בהבעת דעה ברשת, הפצת המסר, או כמובן, רכישת המוצר.
רגש הוא רגש הוא רגש, והוא גורם לעשייה, ומשכך גם לתוצאה. וזוהי, כוונתה של הפקת סרטון לעסק לצורך פרסומת טובה שתעשה את העבודה.

שני בחורים עם ארטיקים

קורט של דיוק

הרגש המוכר הזה, שנוצר בנו וגורם לאותו סרטון פרסומת להיטמע לו אי שם בתת-מודע, הוא תוצאה של קריאייטיב ארוך ועבודה קשה של כתיבת תסריט, אשר נולדו ממחקר מעמיק של חברת ההפקה. כל תחילתו של מסע כזה היא תמיד בראשיתו בהבנת קהל היעד של ה”פתרון”, ממש כמו הפקת סרטון למימון המונים, המוצר נשוא הפרסום. קהל היעד מתאחד עם הבנת המטרה של החברה המפרסמת בשיווקו של המוצר- תכלית היצעו של המוצר ומדוע הוא מלכתחילה נכנס לשוק, וכן נלקחים בחשבון מתחרים והיצעיהם.

לאחר שמאחדים כל זאת לבלילה אחת, דוגמים מעל את הדובדבן שבקצפת- עולם התוכן היצירתי והקריאייטיב, ועונים על שאלת מליון הדולר, כיצד להפוך את הבלילה לעוגה הטעימה ביותר?
על כל זאת אמונה הפקת פרסומות לטלוויזיה, והיא מזלפת את כל אלו לתבנית אחת, שתיצור באופן מושלם את הבבואה הטלויזיונית לאותה בלילה, שתוביל בסופו של דבר, וכדרכו של אוכל מנחם, ללבם של הצופים.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תסריט לדוגמה

אחת ויחידה היא, זו שבאמצעותה כל עולם התסריטאות עומד על תילו. זו שביכולתה להפוך אנדרלמוסיה לכדי סינרגיה, יצירה ושיתוף. ואילו זו הקטנה גדולה תהיה, היא

קריין ישראלי

עסקים רבים גדולים וקטנים פועלים רבות בזירות השיווק השונות תוך יצירת מגוון פעולות שיווק ופרסום במטרה לקדם את עסקיהם במסגרת הקהלים השונים בתוכם הם פועלים

יצירת סרטון אנימציה

אחד הכלים היעילים ביותר כיום בעולם השיווק הוא יצירת סרטון אנימציה אשר מאפשר העברת מסרים בדרך מעניינת ויצירתית אשר מושכת את הצופים לצפות בסרטון לכל

ליהוק שחקנים

כל תהליך של הפקת וידאו אשר משולב יחד עם תסריט וטקסטים כתובים מחייב ליהוק שחקנים אשר יתרגמו את התסריט לפעולה ולמעשה חלק גדול מעתיד יצירת

סרטון שיווקי מצחיק

אחת הדרכים ליצור מודעות של קהל יעד מוגדר לקיומו של עסק על שלל מוצריו, שירותיו ופעילותו בגזרה, היא באמצעות סרטון שיווקי מצחיק אשר יוצר עניין

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?