אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר בעולם העסקי הוא כמובן פלטפורמת הפייסבוק אשר מאפשרת את הנעת המסר השיווקי בתפוצה מקסימלית ובמינימום זמן. פייסבוק מתפקד כמעין זירת שיווק יעילה אשר מאגדת בתוכה בכל רגע נתון מיליוני בני אדם מכל רחבי העולם ומכאן האפקטיביות והיעילות בשימוש בפייסבוק. אחת התכונות החשובות שפייסבוק מאפשרת היא חלוקה לקבוצות בהתאם לתחומי עניין דבר אשר מאפשר לנו לפעול בזירה ספציפית וליצור קידום יעיל ואפקטיבי במקום להתפזר ולזרוע את המסרים שלנו במקומות בהם הסיכוי לקצור את הפירות יהיה נמוך מאוד. לכן מצד אחד פייסבוק הוא כלי שיווקי ופרסומי מאוד חזק אך צריך לדעת להתנהל אתו בצורה חכמה על מנת ליהנות מהפירות ולקבל את התמורה הגבוהה ביותר ביחס להשקעה, אחת מן ההשקעות הנכונות זה לדעת לגעת בפרסום שלכם אחד מן הכלים שיעזור לכם בזה ללא ספק הפקת סרטונים לפייסבוק יתרום המון לגיוס לקוחות חדשים ולהתעניינות בשירותים שלכם.
הפקת סרטונים לפייסבוק – כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי
אחד הכלים היותר חזקים בשיווק מסרים הוא באמצעות יצירת סרטונים בפייסבוק אשר ככל שיהיה יותר יצירתי ומלא במחשבה כך הוא ייצור חשיפה גדולה יותר וישיג את המטרה שלשמה הוא נוצר ובכך תצליחו לממש את הפוטנציאל העסקי שלכם. בשונה מתוכניות טלוויזיה או מסרטים בקולנוע אשר מושכים קשב רב מהצופים וציפייה לתכנים המופקים, בסרטונים בפייסבוק הסיפור הוא שונה לגמרי וזאת משום שכאשר נכנסים בפייסבוק מתחילים להיחשף לאלפי סרטונים המשווקים מגוון רחב של מוצרים ושירותים אשר לרוב אנחנו ממשיכים לדפדף הלאה ומדלגים מעליהם.
הפקת סרטונים לפייסבוק מחייבת להכיר את עולם השיווק על בוריו ולדעת איך סרטון יכול לקדם לכם את העסק בידיעה שהחמש שניות הראשונות של הסרטון הן החשובות ביותר וככל שהן יהיו יותר יצירתיות עם חשיבה מחוץ לקופסא כך הסבירות שאנשים יצפו בסרטון תהיה גבוהה יותר ולשם צריך לשאוף. הפקת סרטונים לפייסבוק מחייבת הכנה יעילה, הכרת הלקוחות, ביצוע סקר שוק יעיל והכרת עולם הפרסום וזאת בשביל לייצור את הסרטון שאף אחד לא ראה כמותו מעולם, סרטון שאין דומה לו, סרטון שייצור באז אשר יגרום לשיח ציבורי עליו וימנף את המסר השיווקי שרציתם להעביר.
אפשרויות ההפצה של הסרטונים בפייסבוק
לאחר שעבדתם קשה והצלחתם במשימה של הפקת סרטונים לפייסבוק ואתם סמוכים ובטוחים כי יש בידכם את הסרטון המנצח, זה שיגרום לכולם לדבר על המוצר או השירות אותו את מעוניינים לקדם, הגיע הזמן להפיץ אותו בפייסבוק ואחת הדרכים היותר יעילות לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן אשר מוביל לתפוצה נרחבת ובו זמנית לכמות גדולה של גולשים בפייסבוק ויוצרת את האפקטיביות הדרושה לצורך ההצלחה השיווקית.
אם ברצונכם לקדם בעצמכם את הסרטון קחו בחשבון שהחשיפה לה תצליחו להגיע תהיה פחותה בהרבה מקידום ממומן לכן אם השקעתם תקציב משמעותי וגדול לצורך הפקת סרטונים לפייסבוק תוך השקעת שעות עבודה רבות ומעורבות של גורמים רבים, העדיפות היא להמשיך בהשקעה ולהיכנס למסלול הקידום הממומן בפייסבוק כך שהחשיפה לסרטון תהיה גבוהה והוא יקבל את המקום הראוי לו במיוחד לאור ההשקעה הרבה.
עלויות הפקה לסרטון לפייסבוק
כיאה לעולם הפרסום המשופע בחברות פרסום ויצירת תכנים המציעות מסלולי שיווק ופרסום שונים ומגוונים כך גם לגבי הפקת סרטונים לאינטרט ולפייסבוק ישנם מגוון רחב של מחירים הקשורים באורך הסרטון, אלמנטים שיוצגו בסרטון ועוד מגוון אפשרויות ואמצעים אשר משפיעים על עלויות ההפקה. זכרו תמיד כי ככל שההפקת סרטוני תדמית והסרטון יהיה מושקע יותר כך הוא יוביל לחשיפה גבוהה יותר וישיג את מטרתו ולכן גם אם ההשקעה הכספית בהפקת הסרטון לפייסבוק היא גבוהה בסופו של דבר ההשקעה תחזיר את עצמה בעקבות הפרסום.