בעלי עסקים מחפשים כל העת אחר הדרכים השיווקיות הטובות ביותר לקידום עסקי. לצורך כך עליהם לערוך היכרות עם מגוון פלטפורמות שיווקיות ויעילות להפקה והפצת תכנים ולהוביל לחשיפה גבוהה אשר לגביה משמעות כלכלית גבוהה מאוד. כיום ישנן מגוון פלטפורמות שיווק ופרסום יעילות מאוד אשר מוכיחות את עצמן אך אם נשים את האצבע על אחת מהן אשר הפכה בשנים האחרונות לתופעה חברתית הכי גדולה שיש, היא כמובן תוכנת אינסטגרם אשר מאפשרת הפקת סרטונים לאינסטגרם שהיא למעשה אחד מכלי השיווק הכי טובים שיש היום בזירה השיווקית ובאמצעות שימושי יעיל בה אשר יעשה בצורה מקצועית ויצירתית ותחת מחשבה מתמדת, ניתן יהיה להגיע לתוצאות מקסימליות.
החשיבות בהפקת סרטון לאינסטגרם
אינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למוקד עליה לרגל למובילי דעה או לכל אחד ואחת אשר מעוניינים לשתף ולהציג לעולם את חייהם דרך עדשת המצלמה. כיום למי שאין אינסטגרם הוא נמצא הרחק מאחור ומפספס כלי שיווקי שאין כמותו אשר יעיל מאוד לשיווק מסרים בתפוצה נרחבת ולכן הפקת סרטונים לאינסטגרם היא מאוד חשובה בעיקר לבעלי עסקים אשר יכולים למנף את האיכויות והיתרונות שאינסטגרם מביאה ולתעל אותם לטובת העסק.
החשיבות של הפקת סרטונים לאינסטגרם היא בכך שכיום רשת הפייסבוק כבר לא נמצאת בראש מעיניהם של הציבור הרחב ובעיקר הצעירים שבהם אשר מעדיפים את רשת האינסטגרם אשר יותר מדברת אליהם ולצרכים שלהם והפקת סרטונים לפייסבוק לעיתים תביא תועלת פחותה מסרטון לאינסטגרם. ולכן אם אתם בעלי עסקים אשר מספקים שירות או מוצרים אשר מופנים יותר לקהל צעיר העדיפות הראשונה שלכם היא ליצור הפקת סרטונים לאינסטגרם אשר תופנה לקהל היעד שאתם צריכים ובכך תעלו את מידת החשיפה היעילה וכמובן את אחוז המכירות.
אינסטגרם ועסקים
אינסטגרם הוא כלי יעיל להפצה של תמונות וסרטונים ולכן גם שאתם מבצעים צילום מוצרים כדאי שפעולה זו תיעשה בצורה מקצועית לטובת האינסטגרם, ומכאן היתרון הגדול ביותר שלו לבעלי עסקים אשר מנצלים זאת להעלאת תמונות וסרטונים של המוצרים אותם הם מוכרים ושאר השירותים שהם מספקים לקהל הרחב או לקהל יעד מוגדר גם בעת צילום מוצרים לאתרי אינטרנט. אם בעבר אינסטגרם לא היו מאשרים לבעלי עסקים לפעול בתוכם ולקדם את המוצרים והשירותים שלהם, כיום המגמה השתנתה ומותירים לבעלי עסקים לפרסם ולשווק את מרכוליהם בתשלום תמורת חשיפה מיטבית ואפקטיבית אשר מסייעת להשגת המטרות הנחשקות.
אם אתם בעלי עסקים אשר מעוניינים לפרסם את המוצרים והשירותים שלכם באינסטגרם, ניתן לעשות זאת באמצעות צילום סטילס של המוצרים ולעלות אותם בעמוד העסקי שלכם באינסטגרם אך האופציה היעילה ביותר היא באמצעות הפקת סרטונים לאינסטגרם ובו לטפח את תדמית העסק ואת המוצרים או השירותים אותם הוא מעוניין לספק במקצועיות ובאיכות שאין שניה לה באמצעות הפקת סרטוני תדמית איכותיים.
השלבים ביצירת הפקת סרטונים לאינסטגרם
אינסטגרם הוא כלי יעיל להפצת מידע באמצעות תמונות סטילס וסרטוני וידאו ולא בכדי הוא סחף אחריו מיליוני משתמשים מכל רחבי העולם אשר מעדיפים להשתמש בו על פני פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות לצורך קידום תכנים, מוצרים ושירותים באפקטיביות גדולה. על מנת לבצע הפקת וידאו וליצור את הסרטון האיכותי ביותר אשר יניב את התוצאות הגדולות ביותר ויוביל להשגת המטרות העסקיות שהוצבו, יש צורך בעבודה חכמה ולא פזיזה ובעיקר לא חובבנית אשר אז המסר לא יועבר כפי שרציתם ויתקבל כדבר סתמי ללא תכלית ובעיקר לא יניע לפעולה שזאת המטרה העיקרית בהפקת הסרטון. השלבים בתהליך הפקת סרטונים לאינסטגרם אשר לפיהם צריך לעבוד על מנת ליצור את הסרטון המקצועי ביותר הם:
הקפדה על פורמט מתאים – בשונה מאתרי האינטרנט השונים, על מנת להעלות סרטון לאינסטגרם, יש לוודא כי הוא צולם בפורמט מרובע ולא רחב וזאת בכדי שהנושא המרכזי שאותו אנו מצלמים ומעוניינים להעלות לאינסטגרם, לא ייצא החוצה מהפריים ויאבד מהאפקטיביות שלו בשונה מהפקת פרסומות לטלוויזיה. כמו כן, בזמן הפקת סרטונים לאינסטגרם חייבים להקפיד שהאובייקט אותו אנו מצלמים בסרטון, נמצא במרכז הצילום עם השארת שוליים שווים ככל האפשר מכל צדי המסך וזאת על מנת שהסרטון ישדר בעיני הצופים, מקצועיות ולא חובבנות ולא יגרום לשעמום הצופים ונטישה המונית מהצפייה בסרטון ממש כמו בהפקת סרטון לעסק או הפקת סרטון ליוטיוב. כמו כן, העדיפות היא לצילום סטטי וללא תזוזות חדות אשר יקשו על מרכוז האובייקט בצילום ויובילו להוצאה גסה מהפריים ואיבוד האפקטיביות התקשורתית.
אורך הצילום – בזמן הפקת סרטונים לאינסטגרם, יש לקחת בחשבון, שהחן ברה אינה מאפשרת צילום סרטונים מעבר לזמן של דקת צילום ויש לתכנן היטב את מהלך הצילום על מנת לעמוד ביעד זה. חשוב מאוד לא לנצל את מלוא דקת הצילום על מנת לא לגרום לשעמום אצל הצופים אשר מעוניינים כי המסרים יועברו כמה שיותר מהר וברור ומבלי לעכב ולהתיש אותם בעת הצפייה בדומה להפקת סרטון למימון המונים חייבים להיות ממוקדים.
מניעת פיזור מסרים – בזמן צילום הסרטון לאינסטגרם, מומלץ להתמקד במסר אחד מרכזי על יועבר כמה פעמים במלואו מאשר להציג ריבוי מסרים אשר יבלבלו את הצופים ואף יובילו לשעמום ולחוסר ריכוז מצדם. בחרו מסר אחד ותרוצו אתו לאורך כל הסרטון על מנת שיכנס לתת מודע של הצופים וזאת המטרה העיקרית שלכם.