בעשור האחרון אנו רואים התקדמות טכנולוגית אדירה של רשת האינטרנט אשר באה לידי ביטוי בהגדלת מהירות הגלישה יחד עם רוחב הפס התורמים ביחד לחוויית גלישה איכותית והעברת מסרים בדרכים יצירתיות וחדשניות. יחד עם ההתפתחות הטכנולוגית של רשת האינטרנט ניתן לראות כיצד ענף השיווק הדיגיטלי ובתוכו הנישה של הפקת וידאו, מתאים את עצמו לקדמה וכיום ניתן לייצר מסרים שיווקיים אשר יועברו באופן דיגיטלי ויסחפו אחריהם לקוחות רבים ובכך יעצימו את מעמד החברה בשוק הלקוחות הגדל באופן מתמיד ודורש פתרונות לצרכים ובעיות.
תחום הפרסום והשיווק הוא מאוד רחב וכולל בתוכו אמצעי תקשורת רבים אשר באמצעותם ניתן לפרסם ולהעביר את המסרים שבעל העסק מעוניין בהם בין אם זה פרסום מוצר או שירות. אחד הכלים המרכזיים והעיקריים בזירת השיווק היא כמובן רשת האינטרנט אשר הפכה למרכזית בחיינו ומדובר בכלי שיווק עוצמתי אשר מסוגל להפיץ מסרים בתפוצה רחבה בפרק זמן קצר ובכך להשפיע וליצור משמעויות בקרב הצרכנים ובכך ליצור המרה איכותית של גיוס לקוחות חדשים אשר יספקו דלק לחברה בדמות רכישת מוצרים ושירותים.
כל עסק מהקטן ביותר ועד הגדול אינו יכול לצמוח ולהתרחב ואף להתקיים אם אינו מחזיק באתר אינטרנט שבאמצעותו הוא יקדם את עצמו, ישווק את השירותים אותם הוא מספק, יציג את המוצרים הייחודיים שלו, יפתח את תדמיתו ויקדם את מסריו בדרכים שונות בין אם זה באמצעות הפקת וידאו, הפקת סרטון מוצר, הפקת סרטון תדמית ועוד מגוון אמצעים לשיווק איכותי ויעיל והעלאת המודעות לעסק בקרב הצרכנים. רשת האינטרנט היא פלטפורמה אשר מאפשרת העלאת סרטוני וידאו אשר נוצרו באמצעות הפקת וידאו מקצועית ויצירתית המניעה את הצופים בו לכדי פעולה וזאת באמצעות שילוב של מגוון אלמנטים אשר מופיעים בסרטון הווידאו בצורה חכמה ומקצועית.
התפתחות האינטרנט אשר יצרה קרקע איכותית להפקות דיגיטליות הובילה גם להתפתחות ענף הפקות הווידאו וניתן לראות זאת בהתקדמות בציוד הצילום והעריכה אשר מאפשרים לכל עסק או ארגון ליצור כיום וידאו איכותי מאוד בתקציב פרסום בסיסי וזאת בשונה משנים עברו בהם הפקת וידאו הייתה לנחלת החברות הבכירות במשק וכללה שימוש בתקציבי ענק.
על מנת שיהיה אפשר ליצור את סרטון הווידאו האיכותי והיעיל ביותר אשר יעביר את המסרים בצורה מושלמת ויוביל לגיוס גדול של לקוחות חדשים, חייב שתהיה התאמה בין בחירת סוג הפקת וידאו לבין קהל היעד והמטרות שהצבנו לעצמנו להשיג באמצעות סרט הווידאו. נהיה חייבים להתאים בין האלמנטים והאמצעים השונים שיופיעו בסרט הווידאו לבין קהל היעד, גילו, מאפייניו, מגדר ועוד מגוון פרמטרים אשר עמידה בהם תוביל לקידום אולטימטיבי של העסק בקרב הצרכנים.
הפקת וידאו הינה שם כולל למגוון אפשרויות של יצירה דיגיטלית החל מסרטוני תדמית אשר מציגים את העסק או החברה, סרטוני מוצר המציגים מוצר ייחודי שנותן פתרונות לבעיות, פרסומות שמניעות לפעולת לקוח, סרטוני הדרכה לגבי שימוש במוצרים מסוימים ועוד מגוון סוגים של הפקות וידאו כאשר כל העת הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח ולהתקדם ולהציג עוד אפשרויות ואמצעים שיווקיים שונים כאשר המטרה העיקרית היא למשוך את הצרכנים ולהוביל אותם לרכישה מהירה ללא עקבות.
הפקת וידאו מקצועית בעלת תוצרים איכותיים הינו תהליך ארוך שכן מעורבים בו מספר אנשי מקצוע אשר לוקחים חלק בכל שלבי ההפקה עד ליצירת המוצר המוגמר אשר יובא לעיניי קהל הצרכנים במטרה שיוביל להשגת המטרות שנקבעו. התהליך מורכב מהשלבים הבאים:
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, והישארו מעודכנים בכל מה שהכי חם בעולם הפקת סרטוני תדמית לעסקים וחברות מבית היוצר של גושפנקה הפקות.