וידאו הוא כלי שיווקי מספר אחד היום, זה אתם יודעים לבד.
שיווק באמצעות וידאו הוא א,ב בשיווק ומכירות היום, אתם גם יודעים.
אז העניין הוא בסופו של דבר כשמפיקים תוכן שיווקי או תדמיתי הוא לעבוד עם חברה
שסומכים עליה שתספק מוצר מקצועי מאד, קריאטיבי, בזמן ושהתהליך היהי נעים וכיפי.
שמחים שהגעתם אלינו.
אנחנו מתגאים בעבודות מקצועיות ויצירתיות (מוזמנים לראות בעצמכם)
בעמידה תמיד בלוח הזמנים של הלקוחות שלנו ובתהליך נעים ותומך.
מוזמנים לדבר איתנו, נשמח להכיר.
גושפנקה (מאז שנת 2000) הינה בית הפקה שיוצר תוכן לעסקים. משלב הרעיון דרך כל שלבי ההפקה עד לסרטון הערוך שמספר את הסיפור של הלקוחות שלנו בצורה השיווקית והטובה ביותר!
אנחנו חבורה של יוצרים עם ניסיון של שנים.
תסריטאית, במאי, צלם, עורך, מקליט, אפטריסט ועורך סאונד.
אנחנו מתמחים בהפקות תוכן לדיגיטל עבור חברות ועסקים.
סרטונים שיווקיים, תדמית, הדרכה, מוצר, ערבי חברה ועוד.
אנחנו One stop shop להפקות.
מיצירת קונספט, כתיבת תסריט וכל שלבי ההפקה עד למוצר המוגמר.
בין לקוחותינו – צ'ק פוינט, שלמה סיקסט, עיריית תל אביב, ביה"ח מאיר ועוד
עמותה שמשפצת את הבית ועוזרת לזקנים בודדים במצבים לא טובים בכלל.
חן מהעמותה המדהימה הזו (ללא כוונת רווח) פנתה אלינו כדי להפיק סרטון לקפיין גיוס כסף
עבור העמותה כדי לקנות רהיטים, חומרי בנין לשיפוצים וכו.
חשבנו יחד איך אפשר בתקציב נמוך להפיק סרטון שירגש ויגע באנשים כשחלק מהאתגר היה
שאי אפשר לצלם את הזקנים שאת הבית שלהם משפצים אלא רק את המתנדבים.
לקחנו פרויקט לדוגמא והתרכזנו בו, צילמנו את הלפני והאחרי – את הטרנסופרמציה המדהימה שהם עשו לבית הזה.
התמקדנו במתנדבים עצמם ובתחושת השליחות שלהם כדי להעביר את המסר שכמה חשוב לעזור לאמי שזקוק לו.
הסרטון יצא מוצלח, והעמותה השתמשה בו ככלי עיקרי בקמפיין גיוס שלה, סרטון אחד חזק שווה מאלף מילים.
קרן מחברת התוכנה מאנטיס פנתה אלינו להפקת סרטון שיווקי בשבילם על מערכת ה WMS
מערכת ניהול מחסן. מערכת ניהול ממוחשבת שבסופו של דבר צריך לראות מה היא עושה בשטח אצל הלקוח.
בחרנו להעביר את חווית הלקוח שלהם דרך מרלוג של חברת מאניה
צילום של הפעילויות במחסן , צילומי וידאו ורחפן, שילוב של עדויות מכמה אנשי מפתח בחרת מאניה שמספרים על העבודה עם התוכנת ניהול וכמה היא טובה ויעילה בשבילם ואיך המערכת שינתה להם את כל ההתנהלות ויעלה את העבודה שלהם.
שילבנו אריזה גרפית של טקסטים להדגשת מסרים שתמיד מעצימה את המסרים.
הסרטון הערוך מדויק ואפקטיבי מאד מבחינת הלקוח שלנו – חברת התוכנה- מאנטיס.
שרון, מנהל השיווק של מאפיית נינה פיתה, מאפיית הפיתות היחודית והגדולה בצפון פנה אלינו להפקת סרטון תדמית במסגרת מיתוג חדש של החברה והתרחבות.
הצענו לו להפיק סרטון שירגש באמצעות הספור המשפחתי של הבעלים של החברה , שני אחים ואחות
שהמשיכו את דרכו של האבא שהקים את המאפיה אי שם מזמן ומאז היא הפכה לאימפריה.
שילבנו סיפור באמצעות קריין עם ויזואליה של האחים בלוקישנים שונים כמו בנין ישן ליד נחל שמדמה טחנת קמח של פעם, צילומי אוירה של המוצרים וצילומים בחצר הבית שלהם בחיפה אוכלים יחד ומדפדפים באלבום המשפחתי כיד ליצור הזדהות עם האנשים מאחורי המוצר.
הסרטון מצולם וערוך בהילוך איטי.
בסופו של התהליך המוצר המוגמר מרגש, אסטטי ומעביר את המסר שרצינו להעביר והם עושים בו שימוש
באתר, בתערוכות בחו"ל ובפגישות עסקיות.
קרין מתמחה בהתחדשות עירונית ומלווה דיירים בבנינים ש-עוברים תהליך שיפוץ של פינוי בינוי.
הצענו לקרין לדבר ישירות למצלמה/ללקוחות הפוטנציאלים שלה שמתענינים בתהליך פינוי בינוי.
בדרכ יש הרבה שאלות ויש הרבה חששות בתהליך כזה ורצינו שהיא תדבר, תתן מידע פרקטי חשוב מצד אחד ומצד שני תעורר אמפטיה ותיצור קשר אישי עם הצופים שלה. כי בסופו של דבר אנשים מתחברים לאנשים. כתבנו יחד תסריט, חילקנו אותה לקטעים קצרים שהיא לא תצטרך ללמוד בע"פ קטע ארוך וצילמנו אותה הולכת ברחובות ת"א ומדברת על פינוי בינוי.
שילבנו על גבי הדיבור שלה ויזואליה עירונית של בניה והתחדשות וטקסטים להדגשת מסרים.
הצלחנו להתגבר בפרקטיקה באמצעות הציוד והנסיון שלנו על הרעשים ברחוב ועל הסחות דעת.
כל התהליך היה חוויתי לקרין והתוצאה מעולה ועושה את העבודה (זה מה שהיא אומרת לנו)
גם בתקציבים לא גבוהים מדי לעסקים קטנים אפשר להפיק סרטונים לפנים שעושים את העבודה..
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות, והישארו מעודכנים בכל מה שהכי חם בעולם הפקת סרטוני תדמית לעסקים וחברות מבית היוצר של גושפנקה הפקות.