קריינות למרכזיה

קריינות למרכזיה

עולם העסקים אמנם נתפס כאפור ומשעמם, אך ישנן דרכים מדהימות להפוך אותו לצבעוני, מחוספס ומושך, כזה שלא ישאיר אף אחד אדיש ויגרום למי מלקוחותינו לראות בנו, לצד הרצינות כמובן, כאל הדבר הבא שהוא מעוניין בו. רבות דובר על מיתוג נכון, שיווק נכון וכמה שהוא תורם להתפתחות העסק ומיתוגו הנכון. נאמר זאת בעיקר ביחס לשיווק ברשתות החברתיות, כתיבת תוכן עניינית ומניעה לפעולה ולעולם המכירות. אך ישנו נדבך נוסף שטרם קיבל את הכותרות המגיעות לו, ושבאם הוא נעשה נכון, ביכולתו להזיז הרים בכל הקשור לשיווק העסק: קריינות למרכזיה.

בניגוד למחשבותיהם ההגיוניות של מי מאיתנו, המענה הקולי במרכזיה כבר מזמן איננו רק בחזקת מנתב שיחות גנרי, משעמם ואף מעצבן לתפעול. מענה קולי גנרי במרכזיה גורם לנו לתחושת אי חשק להמשיך להאזין לו, ורק רצון עז לדלג על שתי הדקות הניתוב המבוזבזות הללו, ולהגיע כבר ליעד המבוקש. ואמנם, כאשר מהצד השני אנו מקבלים מענה נעים להאזנה, ענייני, מושך ולעיתים כאשר זה מתאים אף משעשע, נוכל אפילו להנות ממנו.

מרכזיה

מלל מתאים ומיתוג, הכול על קריינות למרכזיה

קריינות למרכזיה שמוקלטת בצורה מקצועית, דרוש שיהיה בה מלל המתאים לאופן מיתוג העסק המבוקש, כזה שמצד אחד ישדר מקצועיות ואהדה לעסק, ואילו מהצד השני ימשוך אותנו להאזין לו ולא לנתק את השיחה, ואף יניע אותנו לפעולה או מינימום להתעניינות בעסק נשוא קריינות למרכזיה. לעומת זאת, מענה קולי שאיננו כזה, עלול לגרום, גם לחברות הגדולות, המבוקשות והידועות ביותר בתחומן, להישמע מיושנות, אפרוריות, לא מעניינות בעליל, ולתפיסת הלקוח אותן בצורה שאיננה מקצועית, משעממת או אפילו שלילית.

נכיר בכך שאחד המדדים המרכזיים באמצעותם לקוח מודד את איכות העסק המבוקש הוא כמובן שירות הלקוחות. שירות הלקוחות מתבטא כמובן בטיב הכוח האנושי, טיב המענה ואיכות השירות, אך גם בל נשכח את הקריינות למרכזיה ולא נקל בה ראש ביחס להקשר שלה לשירות הלקוחות. מחקרים הוכיחו כי זמן גיבוש הדעה של הלקוחות כלפי העסק הוא בממוצע כ-10 שניות בלבד, ועל כן, דרוש לנו מענה קולי מקצועי עם קריינות מקצועית ומעניינת אשר תיעשה באמצעות קריין ישראלי ששונה מקריינות פרסומת, כזה שימשוך את הלקוח הפוטנציאלי שלנו לרצות להיות לקוח.

מרכזיה

רושם בקריינות המשפיע על חוש השמיעה

הרושם שיכול להתקבל בקריינות למרכזיה הוא רושם שמפעיל את חוש השמיעה בלבד, וכמה שהוא ספציפי, כך יש לו כוח השפעה לכל דבר ועניין. באמצעות קריינות מרכזיה נכונה שתשדר את המסרים הנכונים וכמובן באמצעו קריינות בעברית, בטונציה הנכונה, במלל הנכון ובענייניות, נוכל להגיע, באמצעות כלי זה, לשיח “אינטימי” מול הלקוח, דווקא בגלל שמדובר באמצעי הטלפון אשר באופן אוטומטי מתקשר בתת-המודע כבעל פוטנציאל השפעה גדול יותר מאשר קריאת עוד כתבה רנדומלית במרשתת.

כמובן, שעל-מנת שהקריינות למרכזיה תצליח להגיע להישגים הללו מבחינת הלקוחות הפוטנציאלים ולגרום לתחושה המחברת הזו אל מול בית העסק, על קריינות למרכזיה להיות מפתיעה, נוגעת, בעלת קורטוב של הומור, וכמובן לא ארוכה, מאוסה או חלילה מבלבלת, על מנת שתפעיל את החושים הנכונים ותגרום לזה האחרון את הרצון להיות לקוח.

חדשנות זהו שם המשחק, ועל קריינות למרכזיה להשרות אווירה של יחס אישי, אותנטיות ואנושיות, וזאת למרות שמדובר ברובוט. קריינות למרכזיה הנעשית באופן נכון מהווה פתח אמיתי למינוף העסק שלנו, ואשר תאגד בתוכה את כלל המסרים שאנו מבקשים מהמותג שלנו לשדר באמצעי הפרסום האחרים דרך חוש השמיעה, ובאמצעות אחד מאמצעי הפרסום הנפוצים והותיקים ביותר, הלוא הוא הטלפון.

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בסרטונים שהכנתי במיוחד עבורך..! https://youtu.be/XlIwasrBkVIhttps://youtu.be/8cgioIWUbr8https://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/6Yg8sloV25shttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?