צילום מוצרים

נעליים חגורה תיק

יצירת תדמית חיובית לעסק היא קריטית מאוד להצלחה שלו, ויכולה לשדרג משמעותית את רמת ההצלחה הכלכלית והמיתוגית. גם אם זה בתת מודע, אנשים מתעסקים מאוד בתדמית, במיתוג, במוניטין ובמה שעסק משדר, וכאשר יש להם דעה חיובית על עסק כלשהו, הם ירצו לקנות את מוצריו ולרכוש את שירותיו, ובסופו של דבר יעדיפו אותו על פני עסקים אחרים, אם שדה המשחק הוא פחות או יותר שווה. מעבר לכך, הם אפילו עשויים לקנות מוצרים שהם לא צריכים, רק בגלל שהם נהנים מחוויית הקנייה ומנכסים לעסק אסוציאציות חיוביות. כדי לעבוד על התדמית והמיתוג ולשפר אותם, צריך להשתמש בשיטות שונות של שיווק, כשבבסיסן נמצאת ויזואליה איכותית. הבסיס של פרסום טוב נמצא בוויזואליה ובנראות, ולכן, צילום מוצרים ישדרג את ניראות העסק שלכם אך עם זאת יש להשתמש בצילומי סטילס ו-וידאו בצורה נכונה.

מצלמה לאחר צילום מוצרים

צילום מוצרים התמקדות מה שיש לעסק להציע

עבודות צילום לעסק הן נדרשות כיום ויש המון אנשים שעוסקים במלאכה. ישנם צילומי תדמית אשר מוסיפים פרצוף לשם של העסק, ונותנים לו לגיטימציה ואמינות, וישנו צילום מוצרים המתמקד במה שיש לעסק להציע. צילום מוצרים צריך להתאים לעסק, לקונספט שלו ולמה שהוא רוצה לשדר, ולא מדובר במשהו שאדם מן הישוב עם מצלמה יכול לבצע. יש צורך באנשי מקצוע, שיודעים את הסודות מאחורי עולם הצילום, משתמשים באפקטים, מחשוב, תפאורה ושיטות עבודה מיוחדות, ויודעים לקחת גם מוצרים לא מושכים ויזואלית, ולהפוך אותם לכאלה. הפקת סרטוני תדמית וכן צילום מוצרים איכותי יכול לשדרג מאוד את העסק, ולבטח אם מדובר בעסק המתעסק באוכל, ביגוד, עיצוב או טכנולוגיה. למעשה, בכל תחום שמציג מוצרים למכירה.

השפעה ויזואלית בתחומים שונים

אנשים מושפעים מאוד מפרסום ויזואלי, ויכולים להתגרות בקלות באוכל המצולם בצורה נכונה. יש עולם שלם בתחום של צילום אוכל, עם שיטות שונות של ייפוי ושדרוג מנות, ואפשר לעשות פלאים בנושא בטכנולוגיה של היום. אוכל צריך להיות מגרה, והוא צריך למקסם את היתרונות של אותה מנה. כלומר – אדים במנות חמות, הדגשת מידות עשייה בבשר, צבעוניות, שפע ועוד מגוון רחב של אלמנטים שפשוט מושכים אנשים אל מסעדות. בנושא הביגוד, קל מאוד להתרשם מאיך דוגמן או דוגמנית נראים עם בגד מסוים, ולדמיין איך הוא נראה עליכם.

מבחינה טכנולוגית, קל מאוד לייפות מוצרים, וגם כאן, קל לדמיין איך משתמשים בטלוויזיה ענקית, קונסולת משחק מעוצבת או מחשב חדשני ועוד. עיצוב פנים הוא עוד משהו שקל למכור, עם יצירת סביבה שפשוט מאוד לדמיין איך נמצאים בתוכה, כמו סלון מעוצב, מטבח חדשני וכדומה. גם בתחום התיירות, המלונות והלוקיישנים הופכים למוצר באופן כלשהו, אותו צריך למכור. תמונות של חופי ים מרהיבים או רחובות קסומים בהחלט יכול לקדם את המכירה לכן חשוב שההפקת וידאו תהיה מקצועית ותיתן מענה לצורך בסרטון.

סט לשולחן

פיתוח רגשות חיוביות כלפי העסק

אנשים צריכים לפתח רגשות חיוביים כלפי עסק, שרוצה מבחינתו לשדר איכות כלפי חוץ. לכן כמו שבשביל שייצא סרט טוב נצטרך השקעה בעצם בכתיבת התסריט כך גם כאשר מבצעים צילום מוצרים ברמה גבוהה, ויוצאים עם בוק איכותי, אפשר לחזק את התדמית של העסק גם ברשתות החברתיות וגם בעיתונים, עלונים ובמקומונים. רק כך אפשר להשיג את המיתוג הנכון ולשלוט במה שאתם משדרים בצורה אבסולוטית. צילום מוצרים עוסק במוצרים עצמם, והוא יכול לשדרג אותם בצורה שתעזור למנף את כל העסק על כלל מרכיביו. לרוב, המוצרים של העסק הם המרכז שלו, כאשר השאר זה המעטפת. הבסיס צריך להיות איכותי כדי שהכל מסביב יוכל לפרוח גם כן. צילום מוצרים לוקח את אותו מרכז, ומרים אותו כלפי מעלה, מתוך תקווה שכל השאר יעמוד בציפיות.

התמונות הנכונות תורמות לאסטרטגיה השיווקית בעת צילום מוצרים

היכולת להשתמש בוויזואליה על מנת לקדם עסקים ומכירות היא חשובה מאוד לכל עסק ויכולה לעשות את ההבדל בכל נושא השיווק. בין אם מדובר בעסק גדול, בינוני או קטן, צריך לייצר המון ויזואליה מכל הסוגים כדי להצליח להגיע אל קהל היעד של העסק, עם דגש על צילום מוצרים ברמה גבוהה. יש הרבה מאוד דרכים לייצר צילום מוצרים איכותי, וזה תלוי ברמה של הצלם וביכולת שלו לקחת את המוצר צעד אחד קדימה, ולהעביר אותו בצורה מושלמת וברזולוציה גבוהה אל הפרינט (או המחשב).

צילום מוצרים יכול להיערך למעשה בכל מקום, בהתאם לאופי של העסק ולצרכים שלו. צלם טוב יידע להוציא את הבוק הטוב ביותר מהמוצרים של העסק, כולל צילומים בבית העסק, צילומי חוץ, צילומים בסטודיו ועוד, והכל בהתאם למה שדורש הלקוח והמוצרים שלו. חשוב להבין שיש הרבה מוצרים שלא מצטלמים טוב, אך צלם איכותי יידע להוציא תמונה טובה מכל דבר, בצורה טבעית ולא מתאמצת.

שעון

צילום לעסקים שונה מצילום כללי

יש המון צלמים מקצועיים שמתעסקים בצורות רבות של צילום מקצועי, כולל צילומי חתונה, צילומי אוכל וצילומי הריון, אך כשזה נוגע לעסק, לתדמית שלו ולמוצרים שלו, עדיף לקחת צלם עם התמחות ספציפית וניסיון מוכח בתחום שלכם כזה שמבצע צילומים והפקת סרטונים לחברות. צלם מקצועי יידע היכן לצלם, מה להבליט ומה עדיף להסתיר, באיזו תפאורה להשתמש והאם להוסיף אפקטים ממוחשבים, וכל זאת מתוך מחשבה שהיא שיווקית ומיתוגית בעיקר. צילום מוצרים הוא אלמנט חשוב מאוד כיום כמעט בכל סוג של עסק, והשגת התמונות הנכונות זה משהו שיכול לעשות את ההבדל מבחינת האפקטיביות השיווקית של העסק, וגם מבחינת כל אסטרטגיית המיתוג.

בגדי ילדים תלויים על עמוד

להבין את החשיבות הוויזואלית

בעל עסק חכם מבין את החשיבות של תכנית השיווק שלו, וצריך למקד אותה סביב ויזואליה. יש חשיבות עצומה למוניטין של עסק ולתפיסה שלו בעיני קהל הלקוחות שלו, וחלק גדול מכך סובב סביב הנראות של המוצרים. לכן, הרבה מאוד עסקים משקיעים כספים רבים בתדמית שלהם על מנת לייצר קליינטורה פוטנציאלית גדולה יותר. תדמית מתחילה קודם כל עם מוצרים טובים, עם ערכים טובים המשויכים למותג, אך גם בחשיבה היקפית שכוללת פרסום ושיווק וכן התאמת הצילום או הסרטון לפלטפורמה המיועדת כגון: עבור פרסום לפייסבוק רצוי להכין את הצילום או הפקת סרטונים לפייסבוק עם התאמה מיוחדת על מנת שיפיק תועלת.

כאשר מבצעים צילום מוצרים לעסק צריך לחשוב על איך רוצים להיתפס ועל איזה ערכים רוצים לשייך לו, וזוהי לא עבודה שצריך לעשות בקלות דעת. יש לעבור תהליך חשיבתי ארוך, לדעת מה לצלם, איך לצלם, וכמובן איפה לפרסם. ככל שהעבודה הפוטוגרפית טובה יותר, כך יש יותר אפשרויות אשר פתוחות בפני העסק. תמונות טובות הן הבסיס לאסטרטגיה שיווקית ומיתוגית, וזהו תחום שצריך להשקיע בו, באמצעות צלמים טובים ומעטפת ויזואלית מושלמת.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
קריינות פרסומת

המפגש שלנו עם פרסומות כיום הוא בלתי נמנע וחוצה את כל הפלטפורמות שאנחנו מכירים. אנחנו שומעים פרסומות ברדיו בדרך לעבודה ובחזרה ממנה, רואים אותן בטלוויזיה

קריאייטיב דיגיטל

עולם הדיגיטל השתלט על חיינו בצורה כמעט מוחלטת, והוא זה שנותן את הטון הן מבחינה חברתית, הן מבחינת צריכת התוכן וכמובן מבחינה שיווקית ופרסומית. פרסום

ממליצים

ממליצים לקוחות גושפנקה רוצים לשתף אתכם בחוויה איתנו מקצועיות ושירות לא יצא לכם לעבוד עם איש מקצוע ברמה הזו – מהירות וענייניות תוך העמקה בתוכן,

הפקת סרטונים לחברות

הצורך של חברות עסקיות בכלי פרסום אפקטיביים הוא גדול. יש עסקים רבים שמציעים מוצרים מצוינים, יעילים ובמחיר טוב, ופשוט לא מצליחים למכור אותם בכמות מספקת

כתיבת תסריט

כשרון כתיבה הוא משהו שמעטים הם האנשים שנולדים איתו, ומעטים יותר הם האנשים שמצליחים להתפרנס ממנו. יש הרבה מאוד סוגים של כתיבה – כתיבת שירים,

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?