עריכת סרטונים מתמונות

עריכת סרטונים מתמונות

נהוג לומר שתמונה שווה אלף מילים, ומה בדבר סרטון המורכב כולו מתמונות? בשיטת עריכת סרטונים מתמונות סביר להניח שיחד עם שילובו של פסקול מתאים, יכול ואף נישאר ללא כל מילים. כי אכן כך הדבר, הביטוי השגור ‘תמונה שווה אלף מילים’ נובע ממנעד הרגשות והתחושות שיש ביכולתה של “תמונה אחת קטנה” להעביר בנו, שכן תמונה יכול ותזכיר לנו חוויה שנגעה בנו, רגע שפגע בנו או אירוע שנטמע בנו. ואכן, כאשר מאחדים את כל הטוב הזה לכדי שרשרת תמונות שמרכיבה סרטון, יש לכך גם היכולת לרגש ולפרוט על מיתרי הלב.

מעבר להיות פלטפורמת הסרטונים מדהימה כל כך, יש לציין גם כמה היא משמעותית בתחום השיווק הדיגיטלי. עולם השיווק הדיגיטלי, שכידוע פרץ לחיינו בייחוד בשנים האחרונות עם התפתחותה של המדיה והבנת הכלל לגבי יכולותיה, מביא עמו על כלל צורותיו שונות את המסר המבקש להתפרסם מול המוצר נשוא הפרסום בדרכים שונות ומשונות, למשל כתיבת תוכן וקופי, קריאייטיב דיגיטל, תמונות מעוצבות, וביניהם כמובן גם יצירת פרסומות, ויצירת סרטונים. יש לציין, כי כאשר מתפרסם סרטון ברשת החברתית, זו האחרונה מאפשרת לו חשיפה גבוהה יותר מאשר היא מאפשרת לתמונה סטטית, ועל כן השימוש בו הוא כה כדאי ונפוץ.

עריכת סרטונים מתמונות

שיווק שיתאים לרשתות החברתיות

מאחר שעולם השיווק הדיגיטלי ער לכך שעולם הרשתות החברתיות משתנה ומתפתח כל הזמן, על בעלי חברות השיווק הללו ללמוד את העולם הזה כל הזמן ובשידור חי. זאת על מנת לספק עבור הלקוח, הוא בית העסק, את השיווק הדיגיטלי הטוב והנכון ביותר עבורו בעת הפקת סרטון שיווקי או פרסום כזה או אחר. לעיתים נצטרך להתאים את הסרטון לרשת החברתית בה נרצה לשווק, כך שלעיתים סרטון שיווקי מצחיק יותר יעבוד בפלטפורמה כזו או אחרת, ולשיווק בפסייסבוק נצרך ממש לבצע הפקת סרטונים לפייסבוק, ולפרסום ביוטיוב נצטרך הפקת סרטון ליוטיוב, ועוד. כמובן, שהאלגוריתם ברשתות החברתיות שאחראי לחשיפה ברשתות החברתיות השתנה והתפתח עם השנים, ועל כן חקרו ונתנו דעתן חברות השיווק הדיגיטלי, והבינו כי סרטונים מגיעים בקלות יתרה יותר להרבה יותר אנשים מאשר תמונות. ולכן, לעיתים נכון ואף כדאי, לעשות שימוש בעריכת סרטונים מתמונות, ולא במצבן הסטטי.

עריכת סרטונים מתמונות רמת הקושי שבפעולה

עריכת סרטונים מתמונות מתאפשרת כיום בקלות יתרה יותר מאשר מפעם, בעיקר בעקבות התפתחות עולם השיווק הדיגיטלי כל כך. נוכל לעשות זאת באמצעות כל מיני פלטפורמות וכלים, שחלקם הגדול אף מצוי ברשת, כמו למשל CANVA, POWTOON או PROMO, או כמובן הדרך הותיקה, הישנה והטובה הלוא הן תוכנות העיצוב והאנימציה הבלתי מעורערות ANIMATIONSHOP תכנת הבת של PHOTOSHOP וכן ILLUSTRATOR מבית Adobe. כמו כן, ישנן גם אפליקציות המותאמות טלפון חכם ואשר מאד קלות לתפעול, כמו Adobe Premiere Clip, PowerDirector, magisto ו-Vova video. המגוון הוא רחב ולנו רק נותר למצוא את הכלי שהכי נוח לנו לעבוד איתו, ולהתחיל לייצר.

על מנת לבצע עריכת סרטונים מתמונות, גם כזו שלא תבייש מעצבים שלמדו את התחום, כיום אין צורך ללמוד יותר מדי או להתחיל ללמוד תוכנה מאפס וכן אין צורך בהכרח בהצטיידות במחשב מתקדם או יקר מדי. כל שאנו צריכים הוא אנרגיה, רצון ומעט זמן פנוי. כיום ניתן לבצע עריכת סרטונים מתמונות הישר מהטלפון הנייד שלנו, ואף בתנוחה של מנוחה וכוס קפה ביד השניה. התוכנות החדשניות מותאמות לעולם הדיגיטלי, והן פשוטות, נעימות וקלות לתפעול, ורק מחכות עבורנו שנבצע באמצעותן עריכת סרטונים מתמונות שאנו אוהבים, וניצור את הסרטון הבא.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בסרטונים שהכנתי במיוחד עבורך..! https://youtu.be/XlIwasrBkVIhttps://youtu.be/8cgioIWUbr8https://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/6Yg8sloV25shttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?