עריכת סרטונים מקצועית

עריכת סרטונים מקצועית

כאשר אנו מדברים על עריכת סרטונים מקצועית אנו מדברים על עבודתם של מקצוענים בתחום. נכון הדבר שכיום ישנן דרכים רבות לשיווק העסק או המוצר נשוא הפרסום, ביניהן יצירת סרטונים באופן עצמאי, אך כמו בכל דבר, גם בעולם השיווק הדיגיטלי חשוב שתהא באמתחתנו גם אופציה מקצועית וראויה בצורה יתרה. הפלטפורמה המקצועית הזו מעניקה לעסק את הנראות שלו ככזה, מקצועי, מהימן, שיש לסמוך ולהסתמך עליו, ועוזרת לחדד את תעודת הזהות והאספקלריה שלו בעיני הלקוח.

עריכת סרטונים מקצועית כשמה כן היא, ולכן היא דורשת מהאדם המתפעל אותה להיות אמן בתחומו, בעל נסיון רב ומוכח, ואשר באמתחתו למידה רבה של המקצוע והתוכנות. זאת מאחר שכיום, השיווק באמצעות עריכת סרטונים והעריכה עצמה מתבצעים ברובם באופן ממוחשב ובאמצעות תוכנות מקצועיות שדורשות מחשבים מיוחדים המותאמים לתוכנות אלו.

עריכת סרטונים

חומרי הגלם לפני עריכת סרטונים מקצועית

תחילה, חומרי הגלם מצולמים באופן דיגיטלי ונשמרים על גבי כרטיס זיכרון. כרטיסי הזיכרון מועתקים למחשב העריכה, ובמחשב העריכה ניתן לבצע את העריכה עצמה. העריכה עצמה מתבטאת באמצעות האפשרות לצפות בחומרי הגלם המצולמים, לחתוך מה שפחות רלוונטי לענייננו, להוסיף מה שכן, ולשנות כאוות נפשנו את חומרי הגלם לכדי כך שיהפוך למוצר מוגמר שמבטא באופן מדויק וברור את המסר שהעסק או המוצר שלנו מבקש להעביר.

לשם השוואה, בעבר הרחוק יותר, חומר הגלם העיקרי היו פילם. הפילם, כזכור, היה נראה כרצועת סרט ארוכה ובה תמונה אחר תמונה לפי סדר הצילום. וכך, עריכת הסרט הייתה מתבצעת על ידי גזירתו הפיזית והדבקתו הפיזית של הפילם, ובאמצעות עבודת נמלים מובהקת. כיום, כמובן עם התפתחות עולם הצילום ככלל ועולם השיווק בפרט, התהליכים פשוטים יותר, גם עבור בעל המקצוע וגם עבור יוצר התוכן בעת כתיבת התסריט או בהפקת וידאו שעובד איתו במקביל, ומאפשר ​לבצע את כל התהליך הנ”ל בעזרת תוכנות לעריכת סרטים ומחשב.

מקומות בהם עריכת סרטונים מקצועית דרושה הם לדוגמה עריכת מצגות, עריכה לאחר הפקת סרטוני תדמית, וכן כמובן עריכת פרסומות לטלוויזיה, סדרות טלויזיה וקולנוע. וכך למשל, עריכת מצגות הנעשית באופן מקצועי תיעשה בצורה כזו שתכלול וידאו ותמונה ברמת הצילום הגבוהה ביותר לצד אפקטים ומעברים מיוחדים וכמובן מלל ועיצוב מושלם שישלים זאת.

עריכת סרטונים מקצועית

ההבדלים בעריכה טלויזיונית מסרונים רגילים

לעומת זאת, עריכה טלויזיונית וקולנועית היא כמובן סבוכה ודורשת הרבה יותר. בעריכה זו חומר הגלם המצולם עתיד להיהפך לסרט/סדרה של ממש בעלי התחלה, אמצע וסוף, כך שבנוסף לתסריט נהדר, ישנו הצורך בעורכי סרטים מן השורה הראשונה שידעו את עבודתם נאמנה. מעבר לתחומי המקצועיות והמיומנות בתחום הצילום ידרשו העורכים גם לשלוט בפן ההשראתי, כמו הכנסת אפקטים, מסך ירוק, מעברים וככלל בעיצוב. כדוגמה נוספת, עריכה של סרטון תדמית היא קלילה יותר, ומבקשת לטעת מסר שיווקי חד וברור לגבי האדם נשוא הסרטון.

עריכת סרטונים מקצועית היא אומנות לכל דבר ועניין. העורכים המבצעים אותה משקיעים מלוא מחשבתם, מרצם והידע שברשותם על מנת ליצור את היצירה הנכונה והמדויקת ביותר עבור הלקוח או העסק. עורך וידאו טוב חייב, בנוסף לאלו הנ”ל, להיות בעל כשרון וקסם טבעי לזיהוי הדברים החשובים בסיפור, אשר נפתח, נעצים ונקשר למסר אותו ברצוננו להעביר באמצעות הסיפור. הכשרון הוא בעיקרו המפתח לדעת על מה נכון לוותר, מה נכון לשנות וכיצד לעשות זאת באופן המדויק ביותר עבור הסרט.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואנו ניצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בעוד סרטונים שלנו. https://youtu.be/Dx-SPmX5wKIhttps://youtu.be/WjXQ0N6l3bIhttps://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/_a4Jap0gm4Ehttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן,

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

Call Now Button