הפקת סרטון ויראלי

סרטון ויראלי

הרשתות החברתיות יצרו מצב שהעולם מלא ביוצרי תוכן מכל הסוגים, אשר מציפים את הרשת בתוכן בתקווה לייצר ויראליות. סרטון ויראלי הוא למעשה סרטון יוצא דופן, שהצליח לייצר כמות גדולה של צפיות, תגובות ושיתופים, ולהגיע להרבה אנשים, תוך כדי שהוא מקודם בצורה אורגנית. כל יוצר תוכן שואל את עצמו כיצד לייצר סרטון ויראלי איכותי ולעיתים, התשובה לא נמצאת בדרכים המקובלות של יצירת תוכן אישי, דרך הטלפון הסלולרי או המכשור הביתי, אלא באמצעות אנשי מקצוע. אנשי מקצוע איכותיים העוסקים בתחום של הפקת סרטון ויראלי יכולים לייצר תוצאה טובה ואיכותית, שהסיכוי שלה לייצר ויראליות היא גדולה מאוד.

הפקת סרטון ויראלי

להיות באור הזרקורים

הפקת סרטון ויראלי אמורה להסתיים עם הצלחת רשת גדולה. יוצרי תוכן לא מוכרים באופן יחסי מצליחים, בשילוב של תהליך מדוקדק וקצת מזל, להביא לחשיפה עצומה ברשת, בין אם באופן מקומי ואולי אף באופן גלובלי. כמובן שלכל תוכן מצולם כיום ניתן לתת דחיפה באמצעות שיווק ממומן או אסטרטגיה גאונית, אך התוכן הוא תמיד המלך, והנושא של סרטון ויראלי צריך להיות בראש של כל יוצר תוכן, שרוצה לקחת את כל העניין צעד אחד קדימה. סרטונים ויראליים שמים אנשים באור הזרקורים לזמן קצר, אך עם קצת ידע ותעוזה, אפשר לשמר את אור הזרקורים להרבה זמן, אך זה כמובן תלוי בתוכן.

איכות הצפייה האלמנט החשוב בעת הפקת סרטון ויראלי

תוכן ויראלי הוא משהו שקשה מאוד להשיג, גם אם הוא נראה זוהר למדי לעיתים. יש המון תוכן באינטרנט כיום, ואנשים הם מאוד יצירתיים. בנוסף, צריך גם מזל, אסטרטגיה, ואולי תשומת לב ממוביל דעת קהל, שיודע לשתף את הסרטון בצורה נכונה. בנוסף, גם תוכן שעובד מצוין היום, יכול להיות בעייתי כבר מחר. לכן, צריך לדעת לחדש, ובעיקר לייצר תוכן איכותי ובלתי מתפשר, גם מבחינת הכתיבה והמשחק, אך בעיקר בנושא איכות הצפייה של הצופה. כיום יש אנשי מקצוע המתמחים בתחום הפקת סרטון ויראלי והפקת וידאו ליוצרי תוכן, אשר ייראה מקורי, מכובד, וכזה שהסיכוי שלו לייצר קהל הוא גדול יותר.

הפקת סרטון ויראלי

ללכת לפי קווים מנחים

אנשים העובדים על הפקת קליפ וסרטון ויראלי לא יודעים שהוא יהפוך לוויראלי, מפני שאין שום דרך לדעת. הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להשקיע מאוד בתוכן, לא להתפשר ולפנות לקהל יעד שהוא רחב באופן יחסיממש להשקיע במבנה תסריט. לכן, בדיחות נישתיות או אישיות לאו דווקא יתקבלו בברכה. בנוסף, חשוב לייצר תוכן מכוון מטרה ולא תוכן סתמי ורדוד. לרוב, סרטונים ויראליים הם קצרים יחסית, משתדלים להיות אותנטיים, אך גם חייבים לייצר איכות צפייה אצל הצופה. חשוב לרכז את המשאבים במקום אחד, ולא להתפזר לכיוונים שונים, במה שיכול לבזבז זמן וכסף. אין נוסחה מנצחת בתחום של הפקת סרטון ויראלי אם כי יש קווים מנחים לפיהם כדאי ללכת, על מנת להגדיל את הסיכוי להצלחה.

לעמוד על איכות התוכן בעת הפקת סרטון ויראלי

הדבר החשוב ביותר בתחום של הפקת סרטון ויראלי הוא לא להתפשר על איכות התוכן. חשוב לעבוד עם ציוד איכותי, להתכונן היטב, לכתוב בצורה טובה, ולעשות כמה טייקים שניתן, על מנת לייצר את הסרטון הטוב ביותר. בנוסף, כאשר עובדים על הפקת סרטון ויראלי יש כמה עקרונות ששווה לא לסטות מהם. ראשית, שווה לנסות ולערב כמה שיותר רגשות – צחוק, בכי, הלם, פחד לדוגמה, ולנסות לקחת אותם לקיצון. שנית, חשוב לעבוד בצורה אסטרטגית בנושא השיתוף, כדי לא ללכת לאיבוד. תוכן ויראלי לא קורה רק בצורה אורגנית, וחשוב לפרסם במקומות הנכונים, בשעות הנכונות ובחוגים הנכונים, כדי למקסם את האפשרות לוויראליות.

אלמנטים נוספים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מבצעים הפקת סרטון ויראלי הם לא לחרוג בזמנים ולייצר קליפ קצר, לייצר טיימינג מופלא, להיות אקטואליים ולהישאר מעורבים מבחינת מענה לתגובות ואפשרויות שיתוף במקומות הנכונים בפרט שמדובר בהפקת סרטוני תדמית. רק כך אפשר להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה, ולנסות ולבצע דריכת רגל משמעותית ברשת לאורך זמן.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

תוכן עניינים

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
צרו קשר
בקשו שיחה חוזרת
פוסטים נוספים באותו בנושא
תודה

תודה על פנייתך! הטופס נשלח בהצלחה! ואנו ניצור איתך קשר בהקדם 🙂 בינתיים אני מזמין אותך לצפות בעוד סרטונים שלנו. https://youtu.be/Dx-SPmX5wKIhttps://youtu.be/WjXQ0N6l3bIhttps://youtu.be/8_vdwxSgynQhttps://youtu.be/_gq9MGF4Hwohttps://youtu.be/ppAEBlSwSZAhttps://youtu.be/_a4Jap0gm4Ehttps://youtu.be/oJYW8K9mBechttps://youtu.be/L_6oZpnIXWk לכל הפרויקטים שלנו

הפקת סרטון סטופ מושן

הפקת סרטון סטופ מושן היא למעשה המקבילה של העולם הדיגיטלי לסרטים המצוירים האהובים על כולנו. ואכן כך, ממש כמו סרט מצויר, אנימציית סטופ מושן היא

הפקת קליפ

קליפים הם סרטונים קצרים וערוכים אותם היינו רואים בעבר רק בטלוויזיה, ובערוץ MTV בעיקר, אך גם בערוצי בידור אחרים. הקליפים תמיד נראים מושקעים ואיכותיים, וכאלו

יוצר תוכן

יוצרי תוכן, אלו הם האנשים שמאחורי המילים, שעומדים מאחורי כל מאמר, פוסט בפייסבוק או באינסטגרם, וכל פלטפורמת תוכן אחר, אשר היא הפנים של העסק או

עריכת סרטונים מקצועית

כאשר אנו מדברים על עריכת סרטונים מקצועית אנו מדברים על עבודתם של מקצוענים בתחום. נכון הדבר שכיום ישנן דרכים רבות לשיווק העסק או המוצר נשוא

Call Now Button