הפקת סרטוני תדמית

כל עסק המעוניין לקדם את עצמו ולקבל הכרה ציבורית חייב לחשוב על מציאת דרך שיווקית אשר תציג אותו ואת השירותים שאותם הוא מספק בצורה האופטימלית ביותר.

אחת הדרכים היותר מרכזיות ויעילות לקידום החברה, היא באמצעות הפקת סרטוני תדמית אשר יהוו למעשה מעין כרטיס ביקור עסקי שבו יועברו המסרים השיווקיים שבעל העסק מעוניין לקדם בציבור. כאשר ברגע שאותם מסרים ייטמעו בקרב קהל היעד שכיוונת אליו, כך העסק יגייס יותר לקוחות ויקבל פניות רבות לטובת רכישת השירותים והמוצרים אותם הוא מספק.

צילום מקצועי
הסרטות איכותיות
קונספט ייחודי

תוצאות מטורפות

כל היתרונות

היתרונות של הפקת סרטוני תדמית

על מנת שיצירת הסרטונים או הסרטון התדמית יהיו אפקטיביים, ויוטמע במהירות ויוביל לחשיפה רחבה, דרושה עבודת צוות של מיטב אנשי המקצוע החל מבעל העסק, הבמאי, תסריטאי, קופירייטר, אנשי שיווק, צלמים, מפיקים ועד לעורכי קול וסאונד וזאת במטרה שהכנת הסרטונים תהיה מקצועית כמו”כ על מנת ליצור סרטון תדמית קצר, תמציתי, מניע לפעולה וכזה אשר ימשוך את קהל היעד לצפות בו מההתחלה ועד לסופו.

המטרה המרכזית בסופו של דבר כאשר נבצע תהליך של הפקת סרטוני תדמית, הוא לגרום לקהל היעד להתרשם מהעסק, מהחזון שלו, מהסיפור שהוא בנה לעצמו, ממה שהוא מביא אתו לחברה ובעיקר לגרום לקהל להבין כמה העסק הזה הוא בדיוק מה שהם חיפשו.

מה תקבלו אצל גושפנקה?

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ללא עלות
סדר העבודה

השלבים של הפקת סרטוני תדמית איכותיים

כל עסק קטן או גדול המעוניין להגדיר עצמו בפני קהל היעד שלו ולהציג את האני מאמין שלו ביחס לשירות אותו הוא נותן, צריך להפיק סרטון תדמית אשר באמצעות חשיפה נכונה באמצעות הרשתות החברתיות והמסרים אשר יוצגו בו באופן יצירתי ובעלי מחשבה, יצליח להשיג את מטרותיו. כדי ליצור הפקת סרטוני תדמית איכותית שתמנף את העסק ויציב אותו במרכז הבמה העסקית.

ישנם מספר דרכים עיקריות שבחירה באחת או יותר מהם, תבצע עבורכם את המשימה והם:

בכדי ליצור הפקת וידאו וסרטון תדמית אשר יגרום לעסק שלכם לנסוק למעלה ולהגיע ליעדים הגבוהים שהצבתם לעצמכם, חשוב מאוד שתציגו בסרטון את עצמכם, תספרו לקהל מי אתם, מה אתם עושים, מה מייחד אתכם, איזה מוצר מהפכני אתם מוכרים, איזה שירות את מספקים, על אילו צרכים אתם עונים, באילו בעיות אתם מטפלים ואיזה פתרון אתם מביאים להתמודד עמן.

חשוב כי הסרטון אינו יהיה ארוך מידי בכדי לא לשעמם את הצופה ולאבד אותו לטובת עסקים אחרים באותה הקטגוריה שלך וכמו כן ניתן לשלב בסרטון צלילים, קטעי מוזיקה, קריינות אשר יכולים לשבור את המונוטוניות של הסרטון וליצור עניין אצל הצופה.

הרעיון של שימוש בסרטון וידאו לצורך הצגת העסק בפני הלקוחות הוא יעיל בהרבה מאשר לתת ללקוח לקרוא מתוך טקסט על פועלה של החברה.

אחד הדרכים השיווקיות הטובות ביותר להציג עסק במסגרת הפקת סרטוני תדמית היא באמצעות חוות דעת והמלצות מפי הלקוחות שלך אשר נהנו מהמוצר ומהשירות שהעסק סיפק עבורכם ומעוניינים לחוות דעתם על העסק באופן דיגיטלי באמצעות ביקורת מצולמת אשר מצדו של בעל העסק, מדובר בהזדמנות מעולה לבנות אמון מול קהל היעד אשר יצפה בסרטון ויראה את חוות הדעת אשר הופקה מגורם אובייקטיבי והיא בעלת משקל רב.

התדמית הכי טובה עבור עסק היא שאחד הלקוחות מדבר בשבחו של השירות שהוא קיבל מכם באופן מפורט וגלוי לכולם וזה בשונה מאשר בעל העסק או אחד מהעובדים בחברה היה מדבר על החברה ועל השירות אותו אתם מספקים עבור הלקוחות דבר אשר היה נתפס אצל הקהל הצופה בסרטון כחוות דעת סובייקטיבית ומטעה.

ישנה אופציה של הפקת סרטוני תדמית בסגנון של סרטוני הדרכה לשירות אותו אתם מספקים לקהל הרחב ואשר ייתן תמונה כוללת לתחום או לקטגוריה העסקית בהם אתם נמצאים.

מדובר למעשה בסרטונים אשר יכולים לספק טיפים והדרכה לגבי שימוש במוצר ייחודי אותו אתם משווקים ולהראות את התרומה של אותו מוצר בהתמודדות עם בעיה אשר נוגעת לאנשים רבים ובכך להראות את הייחודיות בשירות ובמוצר.

הרעיון הכללי העומד מאחורי הפקת סרטוני תדמית הוא ככל שנפיק יותר תכנים ונשתף אותם ברשתות החברתיות כך נוביל לגיוס גדול יותר של לקוחות אשר ייחשפו לאותם תכנים בדמות של סרטוני הדרכה, טיפים לצריכה נכונה, המלצות לשימוש נכון וכדומה.

צפו בתיק העבודות שלנו והתרשמו
שלבים נוספים

שלבים נוספים של הפקת סרטוני תדמית

מדובר בסוג של סרטונים המראים את חיי היום יום בחברה ללא פילטרים ותסריטים מוכנים מראש. בדרך מדובר בעסקים קטנים אשר מציגים בסרטון את פועלם בחברה, הקשר עם הלקוחות, סידור הסחורות, שיחות עם לקוחות או משלוחים שהגיעו לעסק.

הרעיון העומד מאחורי הסרטונים הללו הוא שהלקוחות רוצים לראות מי עומד מאחורי השם של החברה או המוצר וכך לפתח את הקשר הבינאישי עם הלקוחות, ליצור קרבה רגשית ללא מחסומים ובכך למשוך את הלקוחות ולגרום להם להרגיש כאילו הם מכירים אותך כבר שנים ארוכות של ידידות מופלאה.

המטרה של הפקת סרטוני תדמית מהסוג הזה היא לגרום ללקוחות להבין שמדובר בעסק אשר מתופעל ומנוהל על-ידי אנשים טובים, נחמדים, מסבירי פנים וכאלה שהם ירצו לקנות מהם ולתת בהם אמון.

כאן המטרה היא בעצם להראות בסרטון כיצד הכול התחיל, ליצור סרטון תדמית המראה את ההקמה של העסק, כיצד הפך למה שהוא היום, להראות את ההיסטוריה של העסק ובכך להרשים את הלקוחות כי מדובר בעסק עם ניסיון, עסק ותיק בתחום וכי העומדים בראשו הם אנשים בעלי ידע ומקצועיות בתחום וניתן לסמוך על ההמלצות שלהם בקשר למוצר או השירות המתאים עבורך. כמו כן, במידה ומדובר בעסק חדש שנפתח, ניתן להראות את המוטיבציה והאמביציה לתת שירות ולספק את המוצרים הטובים ביותר, לספר את הסיפור האישי על הקמת העסק ומה עומד מאחוריו.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ ללא עלות
התאמה מלאה

הפקת סרטוני תדמית בהתאמה מלאה לצרכי העסק שלך

בכדי שסרטון התדמית יקבל את האפקט השיווקי הגדול ביותר, חייבת להיות התאמה בינו לבין הרשת החברתית בה הוא יופץ וזאת מפני שלכל פלטפורמה יש את המאפיינים שלה אשר מתאימים יותר לתחום אחד מאשר לתחום שני ומכאן החשיבות במציאת הפלטפורמה המתאימה ביותר לשירות ולמוצר אותו אתה מעוניין לשווק. שלב ההתאמה הוא קריטי והוא חייב להילקח בחשבון כבר בשלבים הראשונים של הפקת סרטוני תדמית בכדי לייעל את התהליך ולהוציא ממנו את המקסימום השיווקי והפרסומי לעסק.

סרטונים לעסקים
Call Now Button
שלח ווטאספ
1
היי, שמי יניב גיל - במאי והבעלים של גושפנקה - ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה. במה אוכל לעזור?